Friday, June 22, 2018

Ikrar rakyat pertahan Raja-Raja Melayu



Bismillahirahmannirrahim

Wallahi, wabillahi, wattallahi

"KAMI, rakyat Malaysia, yang berhimpun di Masjid Negara Kuala Lumpur, pada hari ini, 22 HB Jun, 2018, Bersumpah dan berikrar:

Selagi hayat dikandung badan, selagi darah masih mengalir ditubuh kami, setiap inci sisa hidup kami, akan kami gunakan untuk menggembling seluruh tenaga dan usaha kami, untuk memastikan bahawa :

1. Kami akan mempertahankan kepentingan dan hak istimewa Melayu dan Bumiputra di negara ini.

2. Kami akan membela Institusi- Institusi Islam demi memelihara kesucian agama Islam.

3. Kami juga berikrar, akan mempertahankan Kebawah Duli Yang Maha Mulia SPB Yang DiPertuan Agong dan Raja-Raja Melayu, selaku payung Agama Islam di bumi Malaysia ini.

Kami bersumpah dan berikrar, bahawa Kami akan memerangi, sesiapa jua yang memperlekeh, mempersenda dan menghina, hak istimewa orang Melayu dan Bumiputra, Institusi-institusi Islam dan Yang DiPertuan Agong serta Raja-Raja Melayu.

Sekian lafaz sumpah kami.  Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar.

-------

TAKDE SEBAB RAKYAT PERLU TAKUT MEMPERTAHANKAN AGAMA ISLAM, BANGSA MELAYU DAN RAJA-RAJA MELAYU. KITA SUDAH DIBEBASKAN ZAMAN NAJIB DAN PAK LAH
https://www.facebook.com/lokman.n.adam/videos/1936356316408618/

Himpunan Pertahan Institusi Islam dan Raja- Raja Melayu, Masjid negara 22/6/2018 (Dipertengahan Video Baru Peserta Berani Turun Dan Menyertai Kami)
https://www.facebook.com/lokman.n.adam/videos/1936304613080455/

0 comments:

fda

Archives