Tuesday, February 27, 2018

PH beri gambaran sokongan palsu di Sosial Media


25hb Februari 2018, bapak presiden parti Munger buat ceramah di Kluang, Johor dalam siri jelajah Himpunan Tsunami Melayu Johor Darul Ta'azim.

Dalam FB Kelab Che Det, macai buat posting gempak yang 'KONONNYA' walau pun hujan dan ribut taufan, petir sabung menyabung tapi orang ramai tetap tak berganjak dari tempat duduk.

Macam tu lah KUAT & KUKUH Pakatan Harapan kat Johor!

Orang Johor KHUSYUK & TAWADUK dengar kelentong Muhyiddin Yassin sampai tak terasa hujan @ ribut petir...🤣🤣🤣

Macai cakap macam tu lah...


JOM KITA TENGOK...


Bapak presiden Munger cakap, "Tsunami Melayu dah berlaku kat Johor."

"Dan yakin menang kat Johor!"

Nampak bersemangat sampai berpayung atas pentas!!!


TAPI...🤔🤔🤔



Bapak presiden cakap dengan siapa tuu? 😂😂😂

Yang tak berganjak tu, orang @ kerusi!!! 🤣 🤣 🤣

Mana perginya orang2 yang datang?



Laa... sini rupanya!

Kata tak berganjak walaupun hujan!!!

Bapak presiden Munger kata tsunami melayu berlaku tapi kenapa yang datang tu orang cina?


HAKIKATNYA




Mana sekalipun PH buat ceramah, rakyat dah muak nak dengar fitnah, pembohongan dan isu kitar semula yang 'pemimpin' PH bawa.



Tak kiralah, walau pun 'top dog' 93 tahun yang bercakap, orang dah malas nak dengar.



Siri Jelajah Melaka

Kalau ada yang datang pun setakat markah kesian jer...😂😂😂

Ceramah tak dapat sambutan PH ni bukan kali pertama berlaku tapi dah berkali2.

Cuba baca di sini :


Juga di sini :


Dan di sini :




Ceramah tak dapat sambutan.

Posting kat media sosial selalu kantoi sebab menipu.

Pemimpin sarat dengan skandal.

Apa tunggu lagi, gulung tikar dan angkat kakilah...












fda

Archives