Saturday, April 14, 2018

Pendedahan Tentang £65 Juta Ialah Jawapan Yang Tepat Pada Fitnah 1MDB Dan RM2.6 Billion Mahathir Kepada DS Najib


Dalam dok menyalak tabur fitnah pd DS Najib kononnya curi duit rakyat melalui 1MDB sebanyak RM2.6 billion, hakikatnya Mahathir sendiri tak sesuci macam yang dia cuba gambarkan...

Memang betullah tak pernah ada duit masuk dalam akaun Mahathir tapi dalam akaun kroni ada tak?


Nie apa cerita nie, nak suruh orang siasat akaun peribadi kunun, nak berlagak suci ler tu...

Belum siasat lagi dah kantoi, buat kata Mat Sabu, "Hah Hah Hah Hah"...

Pendedahan dari bekas pegawai khas Mahathir yang Mahathir pernah terima £65 juta mengejutkan seantaro dunia.

Baca di sini :

https://aidcnews.wordpress.com/2018/04/11/bekas-pegawai-khas-dedah-tun-m-pernah-terima-65-juta/

Dan juga di sini :

https://theflyingkick.blogspot.my/2018/04/terkedu-mahathir-bila-didedahkan-dia.html

Dan sampai ke saat ni, Mahathir membisu seribu bahasa.

Kalau apa yg di dedahkan tu tak betul, saman lerrr!!!

Kan sekarang ni Akta Anti Berita Palsu dah di kuatkuasakan.

Baca di sini :

http://www.rockybru.com.my/2018/04/could-this-be-first-one-for-malaysias.html?m=1

Tapi macam yg orang tua2 cakaplah, "Diam tandanya setuju", tak gitu...😉😉😉


Hikayat RM2.6 Billion Versi Mahathir Hanyalah Agenda Mahathir Jatuhkan DS Najib



Inilah punca segala2nya...

Bila kehendak Mahathir tak di penuhi, dia pun mulakan serangan untuk jatuhkan DS Najib.



Media asing yg sebelum ni Mahathir kata penipu, perosak masyarakat dan negara dengan lapuran2 palsu, tiba2 di angkat Mahathir sebagai lidah rasmi dalam menyebarkan berita palsu!!!



Baca selanjutnya di sini :

https://www.mynewshub.cc/utama-sensasi/mahathir-berapa-juta-bayar-media-asing-guling-bn/

Sebab tu cerita Mahathir pasal 1MDB berubah2.


Mula2 kata 1MDB lesapkan duit RM42 billion, bila kenyataan tu dipertikaikan, Mahathir kata dia tak pernah cakap duit tu hilang tapi itu ialah jumlah hutang 1MDB dan RM42 billion bertukar  pada RM27 billion!

Baca di sini :

http://www.mykmu.net/2015/04/1mdb-mahathir-ubah-fikiran-dari-rm-42-bilion-kini-hanya-rm-27-bilion/


Lepas tu Mahathir fitnah DS Najib curi RM2.6 billion dari 1MDB.

Lagi sekali Mahathir kantoi menipu bila SPRM sahkan duit yang masuk ke akaun DS Najib ialah derma dari kerajaan Arab Saudi dan bukannya dari duit 1MDB.

Baca di sini :

https://m.malaysiakini.com/news/307199

Dan lihat video klip ini :


Bila kerajaan Arab Saudi sendiri sahkan yang duit USD700 juta @ RM2.6 billion tu adalah sumbangan ikhlas dari kerajaan Arab Saudi, Mahathir sekali lagi kena sakit jantung, agaknya lah...😂😂😂

Tak cukup dengan tu, DS Najib hanya gunakan dalam USD60 juta untuk PRU 13 dan bakinya di pulangkan balik pada kerajaan Arab Saudi.

Baca di sini :




Sebenarnya dah jadi amalan dalam Umno presiden parti memegang duit derma kepada parti dan di masukkan dalam akaun peribadi sebagai pemegang amanah.


DS Najib cuma ikut tradisi yang di amalkan oleh presiden Umno sebelumnya termasuk Mahathir.

Jadi di mana salahnya DS Najib, bila tak bertentangan dengan tradisi dan perlembagaan Umno?

Cuma salah di mata Mahathir jer lah ya...🤔🤔🤔



Mahathir sendiri cakap, bila bersara baru dia pulangkan balik semua harta parti, maksudnya tak salahlah DS Najib ikut tradisi Umno dan akan pulangkan semua harta parti bila DS Najib bersara nanti.

Jadi bila DS Najib bersara nanti, dia pulangkanlah harta parti tu balik, apalah Mahathir nie...



Sebenarnya 1MDB dan RM2.6 billion cuma cerita fitnah yang Mahathir reka untuk jatuhkan DS Najib sebab kehendak peribadi dia tak di layan.

Dia berjaya turunkan Pak Lah sebab tak nak sambung projek jambatan bengkok.

Sekali lagi dia cuba buat benda yang sama pada DS Najib.

Tak selamanya apa yang kita hendak akan orang turutkan dan tak semuanyahajat kita Allah s.w.t. akan izinkan.

Pendedahan £65 juta adalah jawapan yang tepat dari langit pada fitnah karut Mahathir pd DS Najib tentang 1MDB dan RM2.6 billion!!!

0 comments:

fda