Saturday, April 7, 2018

Logo PKR Untungkan DAP


Apa lagi yg boleh kita cakap bila tengok gambar di atas.

DAP tak ubah macam musang berbulu ayam!!!

Satu tempat DAP menyamar jadi musang tapi tempat yg lain DAP menyamar jadi ayam.

Yang penting gua untung!!!







Dari sini bermula segala2nya.

Dari kisah Si Mata Lebam sampailah reformasi jalanan.

Bukan sikit yg cedera, bukan sikit yg kena penjara dan bukan sikit yg kena buang kerja.

Matlamatnya satu : Mahathir a/l Iskandar Kutti mesti undur, kalau terpaksa mesti di gulingkan dengan rampasan kuasa!!!

Lihat video klip ni :


TAPI


Mahathir a/l Kutti dgn sekelip mata merenjis ketepi semua yg dah di korbankan pejuang reformasi.

Kalau dulu, Mahathir nak di jatuhkan tapi sekarang Mahathir pakai logo parti yg dulu nak jatuhkan dia!

Bukan tu jer, sebagai pengerusi Pakatan Harapan, dah tentu presiden PKR (Nek Jejah) kena ikut telunjuk Mahathir.

Dulu laki dia kena buang dgn Mahathir, skrg bini dia cara tak rasmi jadi macai Mahathir.



Yang betul2 untung bila Pakatan Harapan gunakan logo PKR ialah Mahathir a/l Iskandar Kutti dan DAP.

Sebenarnya Mahathir mmg nak sangat2 supaya RoS bubarkan PPBM.

Kalau gunakan logo PPBM, penyokong PKR terutama pejuang reformasi tak akan undi PPBM.

Mahathir a/l Iskandar Kutti dah nampak bila kempen rosakkan undi di mulakan.

Dengan gunakan logo PKR atau 'mata lebam Anwar', penyokong PKR tak ada pilihan.

Lagi pun penyokong PKR bukannya betul2 kenal sama ada calun tu betul2 dari PKR atau pun dari PPBM.

Asal kat kertas undi tu ada lambang PKR, aku pangkah lah ajer Labu...

DAP pula tak payah nak pening kepala nak tarik undi Melayu yg dah mula tunjukkan tanda menolak DAP sebab jenama Anwar dalam PKR dah jadi insuran undi Melayu pada DAP.

Baca di sini :

http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2018/04/07/ph-guna-logo-pkr-untuk-sembunyikan-dap-kata-bn/

Kat Sabah dgn Sarawak, DAP tetap gunakan logo roket sebab jenama Anwar tak laku kat sana.



Kesian kita tengok 'pahlawan reformasi' yg kena tendang, kena terajang dengan Maha Firaun.

Maha Firaun yg nak di gulingkan dulu sekarang secara tak rasmi jadik bapak presiden pada parti yg gunakan logo Si Mata Lebam Anwar.

AKAI LETAK KAT MANA CAI!!!

1 comments:

  • Anonymous says:
    April 8, 2018 at 6:29:00 PM GMT+8

    PERINGATAN KEPADA PENGUNDI: AWAS MUSANG BERBULU AYAM/SERIGALA BERBULU BIRI-BIRI/ KAIL BERDURI BERSALUT UMPAN/MADU BERACUN.

fda

Archives