Monday, October 9, 2017

Madey jadi MP Putrajaya, Ramai penjawat awam dibuang



Dah macam gini, ada pula yang nak sangat Mahathir yang ikut cakap DAP.

Habislah pekerjaan.





Tujuan Mahathir dah ngarut pun. Kurang2 Najib akan pelihara penjawat awam.



Fikirlah...


3 comments:

  • Anonymous says:
    October 9, 2017 at 2:52:00 PM GMT+8

    seperti biasa, cubaan untuk takutkan org ramai dengan PH. kan?

  • Anonymous says:
    October 9, 2017 at 3:41:00 PM GMT+8

    Nampak benar Mahahtir menganggap selama ini dia gunakan duit bapak dia utk bena Putrajay.Sebab tu BNM hilang 32 billion dia biarkan saja ,tak tahu konon.

  • Anonymous says:
    October 9, 2017 at 10:29:00 PM GMT+8

    dari seorang pm, kemudian pencen. kini teringin pulak nak jadi mp. ni appa punya tur ni? kegilaan apa dah masuk dalam pemikiran ayahanda tun mahathir? tolong la siapa2 beritahu kepada ayahanda tun mahathir, walaupun pm dan mp tu hurufnya sama tapi maksudnya berbeza. pm tu besar sangat, sangat berkuasa (rujuk zaman dia jadi pm dahulu) dan dia perlu jd mp terlebih dahulu.(ke ayahanda tun mahathir teringin jadi pm sekali lagi...kikiki krik krik krik). kalau setakat nak rebut jd mp putrajaya kerana putrajaya tu timbul daripada idea kepala otak ayahanda tun mahathir, tak payah la kejar sangat. duit ayahanda tun yang berbilionpun kalau jasad dah mati, akhirnya akan diambil oleh orang lain juga.

fda

Archives