Thursday, June 2, 2016

Syed P***mak jual kuew tiow tepi jalan minta maaf?


Malaysiakini menyiarkan laporan dengan berjodol Syed P***mak yang biadap lagi kurang ajar meminta maaf. Bila dah kena bantai baru nak minta maaf

Apa sekali alasan dia untuk marah hingga terlepas kata nesta sedemikian ianya tidak boleh diterima. Tiada sebab untuk bersikap biadap lagi kasar. Tambah lagi, yang dimakinya baru hilang seorang yang dikasihi.

Jika balu itu yang bersikap kasar kerana dalam tekanan perasaan, boleh kita maafkan. Apakah dengan alasan hanya mahukan orang asal Kuala kangsar untuk tanding di Kuala Kangsar maka perlu sekali berbahasa kesat?

Betul ke Syed P***mak ini masih lagi ada jiwa Kuala Kangsar dalam sanubarinya? Betulkah dia begitu perihatin dengan tempat asalnya? Dengar komen orang kuale yang mengenalinya di Snapshot2016. 
http://snapshot2016.blogspot.my/2016/06/jasa-syed-pmak-vs-datin-mas.html


Jangan buang duit untuk hilang deposit Syed. Baik kamu guna buat besarkan business kuew tiow kamu.

Apalah team Tun M. Kalau nak jadi pengacau pun, kenapa guna P***mak macam gini? Terdesak sangat ke Tun M?

Terlupa pula, tiada bezanya Syed P***mak dengan Dato Seri Khairuddin yang kini tak ngaku pula dia disebalik buku 30 dalil terhadap Anwar Ibrahim. Itu dah kes penipu P***mak!

Kenapa penyokong Tun M jenis pariah-pariah???

Syed Rosli nafi dia diupah Tun M. Jika benar, kamu bukan penjual kuew tiow tepi jalan tapi CEO public listed company. Ingat orang tak tahu Syed JASA yang pentaksub Tun M dan Sanusi itu ketua cawangan Taman Cempaka atau mungkin dah mantan.

DIa juga kata dia diugut bunuh. Kah kah kah .... rasanya orang lagi percaya diugut nak bunuh orang dari dia diugut bunuh.
fda

Archives