Monday, June 27, 2016

Portfolio Othman Aziz lebih baik dari Mukhriz



Tahniah Dato Osman Aziz atas perlantikan sebagai Timbalan Menteri. Senarai perlantikan baru di Snapshot 2016.

Portfolio Kewangan lebih baik dari portfolio pertama Mukhriz ketika dilantik Timbalan.

Man Aziz jauh lebih layak dari Mukhriz. Lagi hebat sebagai pemimpin dari Mukhriz yang hanya pengantin.

Lagi memahami nadi rakyat dari Mukhriz.yang kebangsawanan aristo British.  Lagi lama berjasa dan banyak beralah dari Mukhriz.


Muga Man Aziz dapat berkhidmat dengan lebih cemerlang dan terus gemilang untuk mengejar masa yang terlepas untuk kasi jalan mudah untuk anak mantan yang tak serius.

Eloklah diletak Dato Abu Hasan:


Kalau Mukhriz nak naik jadi pemimpin di platform barunya, jangan dok mahu shortcut tapi asyik nak balik dan berada di KL dan London.

Baik Kubang Pasu atau Langkawi atau Jerlun perlu pemimpin yang benar menghayati jiwa rakyat bukan British nobility yang ke sana ke mari pakai jubah.


5 comments:

  • Anonymous says:
    June 27, 2016 at 8:01:00 PM GMT+8

    Setahun lebih je jadi timbalan menteri. Setakat duduk dlm kabinet najib ni takdelah nak bangga pun. Kabinet bodek najib ni semua bebal2 pun. Othman ni kejap je. PRU nanti pasti kalah

  • Anonymous says:
    June 28, 2016 at 8:22:00 AM GMT+8

    semuanya okey saja, tak payah lah dok bandingkan orang itu ini, masing masing ada kebaikan sendiri, yang penting, kalau kita ada kelulusan tinggi, mempunyai jawatan yang tinggi, tentulah kita akan menikmati hidup yang senang,

  • Anonymous says:
    July 3, 2016 at 11:20:00 PM GMT+8

    man aziz dijulang oleh snapshot..kahkahkah..
    di mana man aziz semasa kedah jatuh ke tangan pembangkang? tak ada mana2. tak ada buat apa2. ke hulur ke hilir buat tah apa2. tanya Mad Bashah.

  • Anonymous says:
    July 3, 2016 at 11:23:00 PM GMT+8

    apabila jawatan awam menjanjikan kesenangan hidup kita akan tahu bahawa perjuangan itu telah tersasar daripada landasan yang benar.

  • Anonymous says:
    December 22, 2016 at 4:40:00 PM GMT+8

    Apa yang boleh kami bantu bagi memajukan Jerlun khasnya. Dah 30 tahun kerja kat KL sebagai Profesional . Malangnya tempat kelahiran sendiri tak boleh nak bantu apa 2.

fda

Archives