Wednesday, June 8, 2016

Ingatkan pendedahan baru, rupanya Rafizi pemfitnah "recycle" isu basi


Semalam ke hari sebelum itu, Rafizi dilaporkan mahu buat pendedahan akan pembaziran kerajaan BN. Motifnya jelas mahu digunakan untuk timbulkan kemarahan pengundi di PRK Sg Besar dan Kuala Kangsar, khususnya di Sekincan.

Rafizi ini diagungkan penyokong PKR dan pembangkang kerana kononnya hebat dalam membuat pendedahan.

Bagi yang bongok-bongok biasalah sokong benda yang mereka sendiri tak teliti untuk fahami isu yang ditimbulkan.

Orang biasa yang kurang pengetahuan dan maklumat sering terpedaya dengan kata-kata Rafizi. Mereka tiada daya untuk siasat dan bezakan samada lojik atau tidak tuduhan Rafizi.

Mana Rafizi dalam isu 1MDB ... dah diam. Maknanya dia pun tak berapa faham isu itu.


Hari ini Rafizi mulakan serangan yang bermotif politik dan nadanya menjatuhkan maruah isteri Perdana Menteri dan Perdana Menteri. Baca di Mkini SINI

Ingat isu baru, tapi rupanya isu recycle yang sudah dijawab berkali-kali dan dijelaskan dengan penjang lebar. Tak heran isu jet ini dibocorkan Tun Dr Mahathir kepada pembangkang semalama ini sebab dia cemburu.

Kegunaan jet peribadi adalah sebabnya. Baca di http://snapshot2016.blogspot.my/2016/06/jawapan-pada-fitnah-rafizi-yg-cemar.html

Takkan isteri PM nak dibiarkan beratur di airprt dan angkat beg sendiri????

Piji ... Piji ... bulan Ramadhan pun kau tetap nak buat tuduhan melulu dan fitnah. Tak puasa ke?

Nizar pun dah kena tibai Khalid Samad kerana politik jijik. Khalid pun takut main politik jijik akan backfire sebab orang menyampah dengan politik selak kain dan fitnah.

Tak ngaku papan tanda bahasa kasar amanah punya di sg besar. Kata tak mampu ... tapi dap mampu.

fda

Archives