Sunday, February 26, 2017

Mahathir jilat ludah untuk serah tengkok pada Reformasi



Mahathir hadhir ke Konvensyen Reformis PKR atau lain kata, grup Reformasi tahun 1998 - 2000 yang ppertahan Anwar ketika dipecat Mahathir.

Jika sudah sampai menjilat puak-puak, tahap Mahathir sudah lebih rendah dari pariah. Sudah tidak ada kawan. Anwar pun setuju siasat forex. Kit Siang sudah terperangkat dan perlu setuju siasat Mahathir.

Mukhriz tidak mahu masih kata mahu persepakatan dengan PPBM. Itu Mahathir sembah PAS melalui anaknya. OK juga PAS sepakat dengan PPBM tapi jangan kasi mereka kerusi banyak2 dan tempat best.

Sebaik Mahathir masuk, CTS menulis dalam blognya berikut:

Tun Dr Mahathir Mohamad tanpa dijemput hadir secara mengejut di program yang dianjurkan oleh aktivis Reformasi pasca era 1998. Apabila Tun Dr Mahathir mula memasuki dewan, para hadirin telah mencemuh dan mengkeji beliau dengan pelbagai laungan seperti Firaun, Zalim, serta melaungkan slogan lain seperti Reformasi dan Bebas Anwar. 
Mahu dengar sedikit clipping mahathir dipenggil raja zalim, pergi ke blog MIM

http://novandri.blogspot.com/2017/02/video-mahathir-dikutuk-semasa-hadir-di.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=feed:+blogspot/jcvmw+(dr+mim)

Ada video

Tujuan Mahathir pergi adalah untuk hadapi cemuhan merekadan terima kemarahan mereka supaya ia memberi peluang mereka melepaskan geram puluhan tahun. Lepas itu dia harap boleh dapat kerjasama mereka.

Begitu juga dia bakal hadapai cemuhan aktivis PAS jika jadi persepakatan dengan PAS.

Azmin dan Shabuddin pun coverline untuk Mahathir

http://snapshot2016.blogspot.com/2017/02/lucu-dengar-dan-baca-azmin-shabuddin.html


Tengok dari muka-muka yang hadhir, tak mungkin mereka sedia maafkan. Mungkin mereka sedia ketepikan untuk jatuhkan UMNO, tapi lepaskan gunakan Mahathir, mereka akan campak dia macam sampah yang dibuang dalam tong sampah.

Sama dengan DAP, PAN dan PKR.

Tak mungkin mereka akan beri dia peluang untuk letak Mukhriz atau beri ruang pada agenda mahathir. Mereka bukan percaya mahathir pun.

Hanya nak perguna mahathir. Depa tahu dia hanya marah untuk selamatkan kroni dan keluarga. Jikalah mereka menang, pertama dia nak gasak adalah duit-duit Mahathir, kroni dan anak-anak pun!!!










0 comments:

fda

Archives