Seminar Kebangsaan Jenayah Sosial Kanak-Kanak

Seminar Kebangsaan Jenayah Sosial Kanak-Kanak

Tuesday, December 27, 2016

UP-DATE: Tun marah Din Pagoh pecatkan Anina?

KEMASKINI: 12/27 8:30 AM


Presiden, Timbalan, Naib, Mantan Setiausaha Kerja, dan PPBM takcerdik tangani isu Anina

Baca http://snapshot2016.blogspot.my/2016/12/ahli-pemimpn-ppbm-tak-cerdik-anina.html

Harap nilai sendiri PPBM ni. Macam mana Ibrahim Ali kata ramai nak ke PPBM? Dia kot nak ke sana?

https://www.bnbbc.my/ph-ppbm-bergolak-biar-rakyat-menilai-sendiri/

12/26 6:23 PM



Takkan pasal mesej dah kena singkir? Bodoh ke PPBM?

Tindakan Muhyiddin menukar Anina dari tugas Ketua Serikandi kini dipersoalkan Dato Khairuddin Hasan.




Tunggu orang Tun kerjakan Muhyiddin. Tapi Anina pun bukan pengikut Tun yang dengar cakap pun.

Nanti kita update untuk keluar di Snapshot 2016


2 comments:

  • Anonymous says:
    December 27, 2016 at 8:21:00 AM GMT+8

    Presiden yg ada tuduhan skandal sex yg dibuktikan dgn sd boleh pulak singkirkan jawatan ketua srikandi atas tuduhan skandal sex dalam whatsapp shj. Lepas ni bila presidan akan singkirkan diri sendiri? Kena ingat beb, bukti skandal ketua srikandi adalah berdasarkan skrinshot whatsapp shj sedangkan bukti skandal presiden adalah sd oleh suami kpd pasangan skandal presiden...haaa. adil kot mana tu? Atau inilah strategi penasihat bersatu utk naikkan boboinya lepas ni? Perancangan yg cukup bijak...

  • Anonymous says:
    December 27, 2016 at 2:21:00 PM GMT+8

    Belum apa2 ko dah bertelagah. . .betul kah? atau ini kerja fitnah org umno.Pandangan kami,berhati2lah.
    Susahlah kalau ko masih nak kekalkan status dan birokrasi sama mcm dlm umno dulu.Kalau tekad masih tak bulat dan ikhlas masih berkarat, tak tahulah kemana ko akan sampai.Fokuslah pada matlamat.

fda

Archives