Thursday, December 22, 2016

Air cukup hingga badak boleh mandi



Itulah budak pompuan main dengan budak pompuan. Jangan nak main macam budak jantan.
http://khairulryezal.blogspot.my/2016/12/ratu-badak-hendak-malukan-pengerusi.html


Ketika lokos dalam air longkang, masa ni Ratu Badak dan "suami" nak beromen

Diberitakan:

SHAH ALAM - "Kedatangan dia 'Ratu Naga' Syarul Ema Rena Abu Samah, ke rumah saya dengan hanya membawa sebotol air, adalah satu penghinaan."

Demikian reaksi Pengerusi Gabungan NGO Melayu Malaysia, Datuk Seri Jamal Md Yunos berhubung insiden kekecohan yang berlaku di hadapan rumahnya di Ampang, pagi ini.

Terdahulu, satu kekecohan berlaku apabila kedatangan Syarul Ema Rena yang popular dengan jolokan Ratu Naga ke rumah Jamal dengan membawa sebotol air bertujuan untuk memandikannya.

Dakwa Jamal, jiran-jirannya yang melihat situasi itu kemudiannya bertindak 'memandikan' Ratu Naga dengan air longkang dan najis.

"Sudah lima hari air tiada di rumah saya, jadi apa yang mereka bawa dengan sebotol air hanya nak mengejek-ejek saya, saya tahu apa yang mereka lakukan ini kerana tindak balas tentang mesej saya berikan semalam.

"Saya minta dia balik tapi tak mahu balik sebab itulah dia dimandikan dengan air longkang dan air najis baru dia balik. Dia nak sangat merasa air longkang dan air kumbahan jadi dia kena hadaplah benda ini, kerana perbuatan beliau untuk mengejek membawa padah," katanya kepada Sinar Online hari ini.

Dalam pada itu, Jamal berkata, sepatutnya isu air ini tidak boleh dipolitikkan dan dipermainkan kerana ini perkara serius.

"Mereka sepatutnya berbincang dengan pemimpin mereka untuk menyelesaikan isu air ini, bukan hendak main politik," katanya lagi sambil menambah beliau bukan hendak membuat gimik politik berkenaan isu air ini.

"Ini masalah rakyat Selangor, sudah lima hari air di rumah saya tiada ini bukan main-main, kamu semua boleh datang sendiri ke rumah saya tengok," katanya.

Ratu Badal orang Alor Gajah, Melaka. Usah lebih-lebih nak menyibuk.

Dah 4 hari ...


PKR janganlah perlecehkan kesusahan rakyat. Mereka marah ...

Azmin pula main kasar nampaknya:






Ketika masa ini baru Azmin nak kuatkuasakan.
http://khairulryezal.blogspot.my/2016/12/menteri-besar-ds-azminali-balas-dendam.html
Nampak sangat guna kekerasan untuk menakut-nakutkan protes dan salahguna kuasa untuk balas dendam.

Kita tahu Azmin sedang tuang longkang ke mulut rakyat dan ratusan juta sedang disapu. Apa dia akan guna untuk tutup mulut rakyat. Gangster?

Ada cerita panas di Snapshot 2016 nanti ...



http://snapshot2016.blogspot.my/2016/12/air-longkang-bagi-rakyat-tan-sri-wan.html

2 comments:

  • Anonymous says:
    December 22, 2016 at 6:24:00 PM GMT+8

    Akibat kepentingan politik habis jdi bangang.

  • Anonymous says:
    December 22, 2016 at 8:45:00 PM GMT+8

    Kecuaian dan kesalahan serius MBSB cukup berat notis yg dikeluar kan hanya tutup...dan denda 2000 klu ingkar notis....tapi tindakan roboh dilakukan... ternyata MDSB sendiri ingkar dengan notis yg mereka srndiri keluarkan. .... kemenangan secara teknikal pada saudara Jamal... tindakan roboh perlu mendapat perintah mahkamah....dan notis roboh perlu dikeluarkan dulu srbelum tindskan lanjut dibuat.... kemenangan secara teknikal pada saudara Jamal.... suatu notis perlu dipatuhi dalam tempoh hari yg ditetapkan....PBT gagal lagi mrmatuhi arahan yg mereks sendiri keluarkan....banyak kesalahan teknikal yg MDSB lakukan.... standard dan SOP tidak dipatuhi...kemenangan secara teknikal pada saudara jamal....

fda

Archives