Saturday, December 3, 2016

PPBM jangan gila talak, cuba anjur Persidangan!!!!

Sibuk pencacai dan pencaci PPBM di sosial media menebar fitnah seolah-olah makan malam Presiden kosong.

Najib beritahu mereka dalam ucapan penggulongan supaya jabgan sibuk hal parti orang. Dah macam orang gila talak.

Cuba buat persidangan agong sendiri. Kita nak tengok berapa ramai dan muka-muka yang datang.

Lihat salah satu acara PPBM di kubu kuat mereka di Langkawi kononnya:


Kosong ...

Bagi pencacai dan pencaci Muhyiddin dan boboi, lihat majlis makan president ...





Buta ke mata Outsyed the Box?????

Lihat di Snapshot 2016 http://snapshot2016.blogspot.my/2016/12/pencacai-pencaci-mamak-kepada-madey.html


3 comments:

  • Anonymous says:
    December 3, 2016 at 7:06:00 PM GMT+8

    Makan free...panggil gelandangan kat chow kit tu berderet diaorang datang.

  • Anonymous says:
    December 3, 2016 at 8:42:00 PM GMT+8

    Ni muka budak2 Universiti je ni.

  • Anonymous says:
    December 13, 2016 at 3:15:00 PM GMT+8

    Agaknya jika DAP adakan Majlis Makan Malam lauk babi seluruh gelandangan KL datang berpusu-pusu macam anom 706.

fda

Archives