Saturday, July 16, 2016

Parti PUNDEK, diketuai KETUM-BAR dan ada BUDAK bancuh teh


Nama parti tidak ada tapi dah setuju sebahagian dari pakatan pembangkang.



Tidak akan bertanding tapi akan jadi macam Ketua Umum. Kire Ketua Umum Baru ... KETUMBAR.


Ada sekali budak pembancuh teh.




Hakikatnya, bila Tun M akan tubuh parti baru ia bermakna tiada parti-parti pembangkang yang mahu terimanya. Amanah tak mahu Muhyiddin jadi ketua dan Tun M sekali. Dia tak akan masuk PKR kerana jatuhlah maruahnya.


Masuk DAP sesuatu tidak mungkin kerana Tun pun tdak setuju tapi hanya kawan sementara. Bantu mereka jatuhkan BN dan beri kuasa pada DAP.











Muhyiddin dan Pudin saja syok sendiri




PAS pun tak minat



Pembangkang pun cacamarba  http://snapshot2016.blogspot.my/2016/07/hadi-menolak-paka-toon-pembangkang.html



11 comments:

  • Anonymous says:
    July 16, 2016 at 11:04:00 AM GMT+8

    Tak payahlah kecoh2.Semua parti bersedialah untuk hadapi PRU14.Parti yang berkuasa mesti gentlemen.Fairplay lah.Baru negara aman.Gunalah jentera dan sumber parti bukan milik kerajaan Malaysia.Yang penting sekali . . Jangan Nyalaka "Api Perkauman".Insyallah kuasa yang bakal diterima dari rakyat diredhai Allah SWT.

  • NASIR JOHAN says:
    July 16, 2016 at 11:43:00 AM GMT+8

    Aku akan jadi ahli parti TM

  • Anonymous says:
    July 16, 2016 at 12:47:00 PM GMT+8

    Parti yg di anggotai oleh si tua2 bangka haramjadah celaka yg x lama nak mapuih.
    Demi kuasa dan kroni si tua2 jahanam jahanam haramjadah sanggup lakukan apa sj utk nafdu mrk walaupun agama, negara dan bangsa hancut.
    Celaka punya manusia.
    Dasar si tua2 keparat.
    Aku tidak sokong najib apa lg si tua2 sial tapi aku tunggu pru14 nnt.
    Undi rakyat yg menentukan pemimpin.
    Nak harap si tua2 kutuk, bukannya nak tunjuk contoh yg baik namub sebalik.

  • Anonymous says:
    July 16, 2016 at 2:47:00 PM GMT+8

    Kalau betul Malaysia sebuah negara yg mengamalkan demokrasi sepertimana yg diwar-warkan oleh puak Najib apa nak dihairankan kalau aesebuah parti baru mahu ditubuhkan. Rakyat bebas untuk memilih!.. Baru dengar ura2 nak tubuh pari baru dah kecoh satu dunia! Takut hilang sokongan orang melayu ke?

  • Anonymous says:
    July 16, 2016 at 2:54:00 PM GMT+8

    Untuk dapatkan nama parti baharu Mat Sabur*t adalah orang yg paling sesuai. Dia juara label melabel nama2 buruk zaman berzaman lagi.

  • Anonymous says:
    July 16, 2016 at 6:42:00 PM GMT+8

    Tun patut namakan partinya "seksa ma"

  • abd razak kassim says:
    July 16, 2016 at 8:30:00 PM GMT+8

    tanyalah diri sendiri ..apakah sumbangan anda pada negara..tak usah mencarut carut.memaki hamun..orang kafir ramai yg tak memaki hamun.tak malu ke sebagai islam kita memaki hamun?..apakah ini yang diajar oleh emak bapak korang?.kesian mak bapak yang kena tanggung dosa anak2 apatah lagi yg dah arwah.

  • pak pandir 2020 says:
    July 16, 2016 at 8:52:00 PM GMT+8

    Ketua umum dia KETUMBIT.... KETUA UMUM BARU INSAN TAMAK

  • Anonymous says:
    July 16, 2016 at 9:48:00 PM GMT+8

    tanpa madey pun Bn/umno boleh tewas next pru dgn kuasa tuhan..

  • Anonymous says:
    July 17, 2016 at 6:58:00 AM GMT+8

    Hidup TUN M. hidup pakatan baharu...ayuh kita pakat tumbangkan BN Dan UMNO. Hidup MELAYU ....Takbir Hidup ISLAM...

  • Anonymous says:
    July 23, 2016 at 1:45:00 PM GMT+8

    Bilalah lagi Parti Melayu Baru Nak Bersatu ni nak didaftarka? Rakyat dah tak tahan nak join dah ni!

fda