Tuesday, May 16, 2017

Mejar dipecat Zaidi dimurtadkan Hannah Yeoh?



Anggapan timbul sebaik Mejar dipecat berperanan jadi jurucakap DAP dalam forum dan dialog berkenaan 1MDB dan cuba nafikan sesuatu yg nyata bahawa DAP kejam terhadap Melayu.

Mesti dah minum holy water dari Hannah Yeoh hingga dah tak nampak kezaliman parti pimpinan evangelis.

Tengok betapa tak malunya Hannah Yeoh.

http://snapshot2016.blogspot.com/2017/05/hannah-yeoh-buat-repot-polis-untuk.html

Buat polis repot untuk promosi buku


2 comments:

  • Anonymous says:
    May 17, 2017 at 12:25:00 AM GMT+8

    Buat polis repot untuk promosi buku?

    Korang tu yg bodoh beri dia publisiti. Orang mcm aku taktau pun dia ada tulis buku.

    Tanya diri siapa bodoh?

  • Anonymous says:
    May 17, 2017 at 10:43:00 PM GMT+8

    Dah lama isu gerakan kristian dlm Dap ni tpi ramai yg buat tak cakna. Perlu tindakan siasatan segera.

fda

Archives