Thursday, May 25, 2017

Madey meroyan duit biaya p-raya Shafie Apdal dibeku?



Madey mesti meroyan sebab duit dana pilihanraya yang datang dari sumber haram telah dibekukan. Tangkapan kegiatan judi haram di Penang dan pembekuan wang Tan Sri-Tan Sri taikun yang berkait rapat dengan DAP dan dirinya oleh income tax mungkin membuatnya marah.
http://theunspinners.blogspot.my/2017/05/che-det-marah-sprm-segera-siasat-mbi.html 
Hairan dia kata dulu time dia pilihanraya hanya kos RM10 juta. Kali ini di akata RM1.5 billon. Dato Salleh Said Keruak hairan dengan akuannya kos plihanraya berharga RM1.5 billion.

Menjawab tuduhan Madey tentang income tax department, dia kata masa time Anwar ditahan, ramai penyokong Anwar dienakan hal sama hingga terpaksa jual bank, syarikat dll.
https://sskeruak.blogspot.my/2017/05/mahathirs-strange-confession-today.html
Mahathir hanya kata bila ditanya,,
“When the press asked him about this allegation during a press conference in the early hours of 30th November 1999, Mahathir never denied it and replied, ‘Even the opposition does the same thing’.”

http://www.malaysia-today.net/salleh-on-mahathirs-strange-confession-today/

Madey tidak hanya kerjakan Anwar dan penyokongnya tetapi turut juga yang kena adalah orang-orang Daim yang merupakan pengikutnya dan banyak menjayakan program kerajaan dan untuk orang Melayu.

Hanya proksi dan kroni Keling dan Cina serta kaum keluarga terdekat tidak disentuhnya.

Maka kemarahan terbarunya selepas marah pada orang gemuk, mereka yang sokongnya, dan lain-lain mesti ada sebab disebaliknya.

Secara lojik, kewangan DAP sudah solid, kewangan PKR pun solid jika Azmin mahu keluar duit sendiri dan tidak rakus untuk kejar lagi, dan kewangan PPBM pun solid sebab sekurang-kurang pun Muhyiddin sudah bawa masuk R300 juta yang diurus abangnya sendiri.

PAN tak usah cerita kerana mereka bergantung padaa DAP.

Mungkin pihak yang dia marah adalah sebab Shafie APdal yang mungkin terjerat kewangan. Orang kata duit dia banyak dan berbillion untuk gerakkan jentera warisan. Namun itu orang kata, tapi apa kata peguam, trustee dan proksi yang smpan duitnya.


Sabah Watergate itu jelas adalah operasi wang haram Shafie. Cuma perlu lalui proses mahkamah dn pembuktian. Mesti ada persekongkolan dengan KSU dan SUB KKLWdan kerjasama/paksaan terhadap pegawai kerajaa untuk berlaku.


Dengarnya Shafie dah bercerai dengan Zahida Rafique. Shafie telah cuba-cuba cari artis muda lain tapi artis itu menolak pasal dah jutawan tudung . Tambah lagi, buah hati lagi muda dan hebat.
http://snapshot2016.blogspot.my/2017/05/shafie-putus-wang-lepas-cerai-zahida.html
Memang memualkan beromen dengan plastik. Artis-artis rupawan ni bukan best di ranjang pun. Takut beranak, tetek londeh, kulit berkerut.

Siti pun sampai la tak bunting-bunting. Kasi aku dah tiga orang anak ha ha ha ....tapi berenti nyanyi melalak-lalak.


0 comments:

fda

Archives