Seminar Kebangsaan Jenayah Sosial Kanak-Kanak

Seminar Kebangsaan Jenayah Sosial Kanak-Kanak

Saturday, January 14, 2017

Mahathir jual Melayu, Islam demi Boboi



Hal ini sudah kelihatan dengan jelas. DAP mahu buang orang Melayu yang kerja dengan kerajaan secara halus:

Dengan kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Tony Pua pada 25 Oktober 2016 sekali gus telah menunjukkan bahawa DAP akan terus menganggu gugat kepentingan Melayu sebagaimana MARA, Universiti, GLC, Biasiswa dan akan memperkenalkan konsep keupayaan menyumbang.

DAP Ulang Pendirian- 900 Ribu Penjawat Awam Akan Di Buang Jika PH Memerintah

Terlalu banyak kejadian yang mana  kita melihat sokongan Melayu terhadap DAP dan akhirnya Melayu juga yang kecundang dan menghadapi tekanan untuk hidup sebagaimana yang telah berlaku di Selangor dan Pulau Pinang.

Apakah dengan kejadian ini, orang Melayu terutama penjawat awam masih tidak sedar bahawa  segala tindakan DAP hanya untuk memastikan mereka akan berkuasa dalam semua  perkara termasuk memusnahkan hak-hak orang Melayu yang  dipersetujui satu masa dahulu.

MELAYU MESTI SEDAR-Mengapa Penjawat Awam Terdiri Daripada Orang Melayu
Dalam hal  Islam, PPBM tandatangan persetujuan yang sedia merendahkan kedudukan Islam yang termaktub dalam Artikel 3 Perlembagaan Persekutuan:


 
Mana boleh ugama lain sebebas-bebasnya?
Perjanjian DAP, PKR, PAN, PPBM Untuk Meminda Perkara 3(1)?
https://ahmadalikarim.wordpress.com/2017/01/02/perjanjian-dap-pkr-pan-ppbm-untuk-meminda-perkara-31/
Muhyiddin pula takut bla disergah pasal UEC oleh Dong Zong
http://snapshot2016.blogspot.my/2017/01/melayu-first-umno-totok-takut-pada-dong.html
Pasal Keling Mamak Mad-ey kasi muka, kini Lim Kit Siang sudah sedia menipu sejarah untuk bersihkan diri:


Jawapan balasnya di Snapshot 2016:



http://snapshot2016.blogspot.com/2017/01/bila-yang-dap-tidak-anti-melayu-islam.html

Hanya menunjukkan:



Semua sebab Mahathir



Perasuah kawannya perasuah https://novandri.blogspot.com/2016/12/begitu-hina-teruknya-kerajaan-dap.html






Sanggup untuk jual bangsa dan ummah sendiri demi boboi. No spiak Kit Siang


http://www.tv14.my/2017/01/11/kit-siang-beri-alasan-bacul-kata-pemuda-penang/

“Who the hell is Lim Kit Siang to talk about honour?”

Ini respon bekas naib pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz terhadap kenyataan terbaru yang dibuat penasihat DAP Lim Kit Siang. http://suara.anakkenyalang.com/2017/01/siapa-lim-kit-siang-untuk-bercakap-soal.html

3 comments:

  • Anonymous says:
    January 14, 2017 at 9:38:00 PM GMT+8

    tak nak update ke parti besatu di stadium melawati...ramai kerusi ke dari pada orang...20,30 orang ke yg datang...

  • Anonymous says:
    January 14, 2017 at 10:37:00 PM GMT+8

    Jual melayu kepala bapak kau. Kau ingat semua melayu bodoh macam kau ke. Bersatu bukan pasal mahathirlah bahlol. Cepatlah pilihanraya ni. Kalau penyamun yg kau pertahan sangat tu ada telur, buatlah pilihanraya sekarang. Nak tau sapa yg melingkup. Dulu dollah badawi kuat sangat tapi 5 negeri lingkup. Lepas tu najib lak. Kerusi kat parlimen lagi kurang. Tang mana yg kau ingat UMNO ni kuat sangat pun aku tak paham. Sama ada kau ni asalnya bodoh ataupun lagi berumur ..lagi bodoh

  • Anonymous says:
    January 18, 2017 at 12:29:00 AM GMT+8

    Orang bodoh memang tak mengaku bodoh. Kau ingat tu pembangkang kuat sangat ke.Kita tengok berapa banyak parti pembangkang mcm PAN tu hilang deposit. Jangan tertipu dgn mahathir mamak kutttu ni.

fda