Monday, May 9, 2016

Amat patut Rafizi yang tidak faham-faham didakwa lagi bawah BAFIA!!!


Rafizi telah mendedahkan suatu surat dari Tan Sri Shukry bin Mohd Salleh, Setiausaha Sulit Kepada PM kepada Presiden dan CEO MBSB, Dato Ahmad Zaini bin Osman melibatkan Ketua Bahagian UMNO Kepong.

Walaupun isi kandung surat yang didedahkan membawa maksud lain, Rafizi terus menuduh Dato Najib arah MBSM ketepikan tindakan bankrap terhadap KB yang berkenaan. Sesiapa yang percaya terus apa yang Rafizi memang ternyata bodoh dan tiada otak serta tiada langsung pemahaman tentang perbankan dan amalan perbankan orang Malaysia.

Baca seterusnya di Snapshot2016 http://snapshot2016.blogspot.my/2016/05/wahai-rafizi-sotong-perhatian-dan.html untuk liht surat yang konon pendedahan tapi sebenarnya menjerat diri Rafizi.

Harap ada buat laporan polis terhadap Rafizi bagi kesalahan BAFIA. Surat yang ditujukan kepada Insttusi Kewangan termaktub di bawah BAFIA dan FSA maka dia adalah rahsia pelanggan yang tidak boleh didedahkan.

Pembocor rahsia mungin datang dari dalam MBSB. Cekup sekali kerana sama bodoh dan tak layak jadi pegawai atau staf Bank. ELok ssatu sel dengan Rafizi yang masih tidak faham-faham lagi BAFIA. 
fda

Archives