Monday, April 17, 2017

Seperti Mahathir, pentaksub pun tak faham MDB - Salah, tak minta maaf


Tindakan blogger dan pencacai Mahathir untuk main serang hentam kromo dan sentiasa putarbelit, guna fake news dan spin hanya menunjukkan pihak mereka sudah terdesak. Macam Mahathir yang dok salah fakta dan sebenar tak tahu apa,

Masa untuk serang, Madey tak faham 1MDB - "to confuse" bila gagal "convince"
http://theunspinners.blogspot.my/2017/04/masa-untuk-serang-madey-tak-faham-1mdb.html

Ketiga-tiga mereka ini pun tak tahu apa. Main guna rujukan spin dari akhbar dan blogger asing. Mereka tiada akses pada sumber maklumat sudah lama.

JIka mereka betul ada kes, mereka tidak akan spin, putarbelit fakta dan guna fake news - fakta palsu. Pastinya mereka akan lakukan sesuatu last munute kelak. Kalau bukti mereka jelas, mereka dah keluarkan sekarang.

Tun dan merreka hanya upaya timbul persoalan, suruh siasat dan bila siasat, tak setuju lalu kritik dan tuduh cover-up. Jika ada bukti, keluarkanlah sekarang!!!!

Cuba jawab dan dedahkan bukti berhubung SRC sekarang:
Cabar Mahathir, Tony Pua dan 3 pentaksub buktikan SRC
http://snapshot2016.blogspot.com/2017/04/cabar-mahathir-tony-pua-dan-3-pentaksub.html 


Khairuddin memang dibayar untuk berkokok, tapi pondan berjanggut ni otak udang. Kadir hanya naik Cheif Editor sebab ampu Mahathir, sekolah setakat Senior  Cambridge. Dapat Real Mild pun bukan dia tahu apa hal ehwal RealMild dan MRCB.

Syed Akbar pun telah disekat dari maklumat dan pertemuan dengan sumber-sumber oleh rakan2 blogger  bertahun sebelum dia mula serang Najib. Dia sebenar tak tahu apa. Hanya kedai emas di Jln Masjid India. Jadi banker tapi berniaga IPP pun pow politician.

Dalam hal terbaru, mereka main hentam saja tentang komen Swiss Ag tentang MLA. Mereka tidak ada etika dan integriti sebagai penulis dan blogger:


This is how the opposition plays the game.

Mkini comes up with a lying article that states that Swiss AG contradicts Malaysia which then claims that Deputy Minister Razali Ibrahim had lied in parliament.

Before you know it, the usual suspects from PakaTun like Rafizi Ramli, OutSyed the Box and Khairuddin Abu Hassan attacks based on a fake headline.

After checking the hansard, MalaysiaKini has now apologized to Razali Ibrahim for their error and wrong headline (without changing the headline). 

The Swiss AG never did contradict Malaysia over the MLA and Razali Ibrahim did not lie!

They added their apology in their English version and completely deleted their Malay version.

However, to MalaysiaKini's credit they had published a separate article called "Erroneous article about MLA and deputy minister Razali Ibrahim" 


But do you think those hatchetmen like Rafizi, OutSyed and selfie-king Khairuddin would be honourable enough to apologize too?

They will not. This shows how much integrity they have.
------
LSS.

Malaysiakini pun perbetulkan bila maklumat salah.  http://www.malaysiakini.com/news/379295

0 comments:

fda

Archives