Monday, August 29, 2016

Tak faham isu lalu mahasewel tunjuk bodoh dan perangai babi



video


Bodoh mahasewel yang maki Caliph Buskers yang sedang mencari rezeki depan Sogo.

Kamu berdemo secara haram tapi nak paksa orang sertai. Biarlah hina mereka nak kerja mencari makan dengan bermain muzik.

Kamu tu dapat biasiswa dan guna duit mak bapak tapi nak ngajar-ngajar dan ngata2 orang. Duit pyn masih mintak mintak.

Jika dah takde modal nak cakap hingga hina Caliph Buskers, bodoh macam babi kamu.

Nampak sah tak faham isu. Belajar lagi la dulu. Jangan dok fikiran kamu tu dah hebat.

4 comments:

  • Waghih says:
    August 29, 2016 at 1:01:00 PM GMT+8

    Den taklah terperanjat dongan kelakuan mahasewel ni ...
    Dari pengalaman n pergaulan den dongan grup ni dulu , majority , 80% , dari mereka ni dapek result akademik below average . Setakat cukup makan .
    Jadi pemikiran mereko pun setakat tu jo ...
    Oghang sewel camni yg dipikat olih Ultrakiasu DAPig dan gang Pakatat .

    Sobar jo lah ...
    Kito doakan supayo mereko ni dibuko pintu hati olih yang maha berkuaso.

    Waghih.

  • Anonymous says:
    August 29, 2016 at 3:14:00 PM GMT+8

    Mahasiswa celaka anak babi dapigs dan pribumi laknatullah

  • Anonymous says:
    August 30, 2016 at 7:23:00 PM GMT+8

    Kesian budak u yg diperkudakan oleh politikus yg sdg cari sokongan.

  • Anonymous says:
    August 31, 2016 at 7:11:00 AM GMT+8

    http://akhzaman.blogspot.my/2012/01/ancaman-ganas-islam-liberal.html?m=1

    *Selamat Hari Merdeka* dan pada semua sahabat tugasku menyampaikan pesanan sudah aku lunaskan dihari merdeka ini

    pengkhianat bangsa dan agama bukan orang luar.. tapi orang dalam yg duduk makan tidur sesama kita.. mereka talibarut dan penjajah yg bukan saja perosak bangsa malah melacurkan agama suci islam yg dianutinya melalui pluralism murtad(PKR)...syiah.. dan DAP komunis evangelist ...

    musuh ini selalu mngunakan slogan dan ayat2 suci alquran untuk memerangkap umat islam didunia..

    musuh ini ada yg bersempati dan bersekongkol dengan gerakan ini bila kuasa... kroni.. dan anak beranak hilang dalam gengaman tangan mereka...

    Selamat Hari Merdeka... ayuh masa kita rapat kan barisan dan hapuskan bangsat pengkhianat jtalibarut penjajah dan menjaga kesucian islam dari diancam petualang bangsa...

    pada semua sahabat ... aku hanya menyampaikan pesanan untuk dihayati bersama...

fda