Saturday, March 3, 2018

Pasal Kuda Pun Madey Nak Menipu


Masa Madey jual pantun pada DS Najib pasal makan Quinoa, DS Najib senyum jer... 😊😊😊


Tapi bila DS Najib jual balik pantun pasal kuda, Madey meroyan. 

Kenapa ya...πŸ€”πŸ€”πŸ€”


SEBAB


》Kuda punya hal, banyak tembelang Madey pecah!!!

Kuda Oh Kuda!!!




》Kuda punya hal, Madey mengesahkan dia ialah Raja U-Turn Malaysia yang tak akan mampu di cabar oleh sesiapa pun.

Kuda Oh Kuda!!!




》Kuda punya pasal, Madey berjaya mengesahkan gelaran wali melayu memang tepat dengan bukti 'kezuhudan' dia dengan memiliki ladang ternakan kuda di Langkawi dan Argentina dan 40 ekor kuda!!!

Kuda Oh Kuda!!!




》Kuda punya pasal dah dedahkan keistimewaan 'hubungan terlarang' antara Madey dengan orang yang Madey dakwa bagi dia kuda2 dan ladang kuda kat Argentina tu.

Tapi kemonlah, tak kan bagi free jer bukan sekor kuda tapi 40 ekor kuda tuu, ladang ternak kuda lagi!!!

Nak tahu siapa orang tu, baca di sini :


Kalau nak tahu lebih lanjut tentang 'hubungan terlarang' Madey dengan 'pemberi kuda misteri' tu, baca di sini :


Kuda Oh Kuda!!!



》Kuda punya pasal dah buktikan Madey terlalu terdesak nak serang DS Najib sampaikan peluru yang Madey gunakan tembak balik diri dia sendiri.

Kos makanan kuda jer dah mencecah RM55K sebulan!

Kos DS Najib gunakan untuk quinoa tak sampai pun RM5K sebulan.

DS Najib belanjakan RM5K sebulan untuk kesihatan tapi Madey belanjakan RM55K sebulan untuk KUDA, tu tak termasuk kos perubatan dengan vitamin dll.

Jadi betullah DS Najib cakap, makanan kuda Madey jer lebih mahal dari quinoa yang dia beli.

Tapi kenapa sampai RM55K!!!


Sebab Madey ada 40 ekor kuda, bukan sekor.

Koboi pun tak bela banyak tu...

Kuda Oh Kuda!!!



》Kuda punya pasal juga dah buktikan DS Najib tak salah gunakan kuasa untuk kepentingan bisnes anak dia sendiri.

Kalau DS Najib bantu bisnes anak dia pun ialah dengan beli quinoa dari anak dia sendiri.

Tak sampai tahap nak pakai duit Petronas untuk nak up kan bisnes anak dia, betul tak...πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Kuda Oh Kuda!!!



》Kuda punya pasal dah telanjangkan diri Madey.

Itulah kelebihan binatang sunnah.

Kalau 'Langkawi' kena sumpah 7 keturunan jangan terkejut kalau Madey sumpah anak cucu dia 7 keturunan tak boleh sebut apalagi nak tunggang atau bela kuda...🀣🀣🀣

Kuda Oh Kuda!!!

0 comments:

fda