Friday, March 16, 2018

DAP, parti rasuah (Bhg. 6) - Ngeh Koo Ham


Tag team rasuah & salah guna kuasa Nga Kor Ming.

Mana ada Koo Ham kat situ ada Kor Meng.

Mana ada Cina 2 orang ni, mesti ada skandal rasuahlah, salah guna kuasalah!

SKANDAL 10,526 EKAR TANAH DI GUA MUSANG


Bila sebut pasal tanah 10,525 ekar, Nga dan Ngeh macam cacing kepanasan.

Kalau tak salah, tak payah marah2.

Bila orang tanya, jawab jer tp janganlah berbelit2...



Kita nak tahu betul ker tak Nga dgn Ngeh memang tak ada kena mengena dgn Syarikat Upayapadu Sdn. Bhd.?


Kalau tak der kena mengena, maksudnya lapuran SSM tu salah lah yer @ dlm Malaysia ni ada org lain yg ada nama sama, MyKad sama dgn Ngeh Koo Ham, gitu ya, bahaya tu!!@


Kita juga nak tahu betul ker serikat Upayapadu tu cuma tanam anak getah kat tanah 10,526 ekar kat Mukim Relai, Chiku, Gua Musang, Kelantan dan bukannya TEBANG BALAK!!!

Baca di sini :

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=330712813785852&substory_index=0&id=216610101862791


Kita juga nak tahu dari mana Ngeh dgn tag team dia dapat modal RM31 juta beli serikat Upayapadu tu?

Baca di sini :

https://taipingmali.blogspot.my/2012/12/rakyat-ingin-tahu-bagaimana-nga-ngeh.html?m=1

Baca di sini :

https://pakdin.my/ngeh-perlu-perjelaskan-punca-wang-beli-tanah/

Itu jer kita nak tahu...


Paul Yong Chu Kiong



Setiausaha politik Ngeh Koo Ham, Paul Yong Chiu Kiong pun terlibat songlap duit jamuan makan malam anjuran DAP Lumut Liason Comitee.

Jamuan dah buat tapi lapuran tak ada, sumbangan berapa banyak dapat, berapa banyak duit belanja utk jamuan!

Bukan tu jer, duit buat papan tanda kat Pusat Khidmat Ngeh pun dia oeang berdua ni sebat.

Konon nak buat papantanda berlampu tapi yg ada cuma tiang lampu, tu pun yg TNB punya.

Ngeh juga disyaki seleweng duit parti DAP utk kegunaan sendiri tapi sebab malu, jadik x der lah meletup isu ni.

Yang tahu tu, tahulah!!!

Baik Nga atau pun Ngeh, betul2 macam buaya.

Ada chance, mesti tak lepas...

Takkan kita nak biarkan Cina berdua ni beraja di mata, bersultan di hati kapor duit rakyat!!!


1 comments:

  • Anonymous says:
    March 16, 2018 at 9:47:00 AM GMT+8

    Rakyat memohon pihak SPRM mulakan siasatan tentang tanah 10,000 ekar tu. Ianya suatu yang sangat serious!

fda