Sunday, June 4, 2017

Jika benar, apa isunya bayar legal fes?



Agak2 Shafie Hampedal apa cerita



Itulah masaalah pentaksub yang main sebar2.

Yang tukang dedah si rafizi lembu.


Banyak lagi penjelasan untuk pemahaman:



http://snapshot2016.blogspot.my/

Peduli pentaksub. Mereka tu sembah berhala bernama Madey. Semua cakapnya termasuk yg bohong dia turut setia.



Otak takde. Pelajaran kurang.

3 comments:

  • Anonymous says:
    June 4, 2017 at 3:56:00 PM GMT+8

    Ini soal ethic bidang guaman. Kau dulu sekolah sampai darjah 4 tak abis. Manalah kau nak tau. Bodoh sangat kau ni utk paham. Kes anwar apasal lak najib bayar. Itu persoalan. Org bangsat macam kau mana nak paham. Tulis je macam kau pandai sangat. Hari terbongkar hal ..shafie pun tak hadir mahkamah. Tak ke itu menunjukkan sesuatu. Kau ni bodoh betullah. Sila elak tulis cerita2 yg pakai otak. Kau ni tak berotak. Sesia kau hidup. Harap betul kau kena bayar jadi bodoh. Kalau tak ..tak berbaloi jadi bangsat

  • Tanah Melayu Kini says:
    June 4, 2017 at 10:21:00 PM GMT+8

    uTun Mahathir Mohd..
    Sedih.. negarawan yg sy sanjungi..
    Mungkin doa dato hadi dimakbulkan..
    Mahathir sgt menyimpang.. umno bukan utk seseorg..
    Umno utk melayu tanah melayu..

  • Anonymous says:
    June 5, 2017 at 4:33:00 PM GMT+8

    tak dak isu apa pun..cuma kerajaan pembohong kpd rakyat..kata bayar rm1000 je..pas tu guna duit songlap lg..dak ada isu lg? nak mengampu pun agak2lah bro..

fda