Thursday, June 8, 2017

Azmin minta perhatian, Awat tak sebut nama dia???


Nama Azmin langsung tidak disebut, Mat Sabu ada sebut. Boboi pun disebut.

Takde angin takde ribut, tiba-tiba Azmin bersuara:

Azmin: I don’t imagine myself as prime minister
http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2017/06/07/azmin-i-dont-imagine-myself-as-prime-minister/

Awat lambung diri sendiri?

Teringat dulu dia kata tak niat nak jadi MB untuk ganti Khalid Ibrahim.

Sementara itu, Tok Wan hang sibuk bercakap di luar negara dan ke luar negara. Nampaknya U turn lagi ... kali ni U turn pada pendirian yang dia sendiri sudah U turn:
Sementara tu, Tok Wan amnesia masih nak jadi PM:

http://snapshot2016.blogspot.my/2017/06/dulu-kata-dah-lama-lani-kata-sat-saja.html 


2 comments:

  • Anonymous says:
    June 8, 2017 at 11:06:00 AM GMT+8

    Macam drama Melayu berebut2 nak jadi CEO.

  • Anonymous says:
    June 8, 2017 at 11:46:00 AM GMT+8

    Mat Sabu tak layak sbb ada rekod buruk kena tangkap berkhalwat dgn isteri orang di kota bharu satu masa dulu.

fda