Thursday, May 8, 2014

Padan muka Latheefa Koya buruk, Hati busuk penuh prasangka



15 comments:

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 12:24:00 PM GMT+8

    Aku dah tinggal kat Penang 10 tahun. Kesimpulan. Ada mamak baik dan ada mamak tamak macam pemimpin barisan. Serupa Melayulah gak. Kalau nak tengok muka mamak tamak tu rajin2lah tengok tv3 suku.

    Dalam konteks kezaliman pemerintah, bangsa apa pun aku sokong.

  • Cahaya Al Majid says:
    May 8, 2014 at 12:35:00 PM GMT+8

    ini membuktikan kegagalan PAS . Janjinya untuk menterbiah DAP untuk melihat kebaikan dalam Islam disebabkan lupa dengan janji-janji itu ,penyakit hati mnelanda wanita inikerana PAS gagal untuk menterbiah PKR sekali membuatkan 'wanita' idaman PKR tu 'meroyan' sebab belum di tarbiah olih Mat Sabu mahupun Mahfuz

  • Cahaya Al Majid says:
    May 8, 2014 at 12:35:00 PM GMT+8

    ini membuktikan kegagalan PAS . Janjinya untuk menterbiah DAP untuk melihat kebaikan dalam Islam disebabkan lupa dengan janji-janji itu ,penyakit hati mnelanda wanita inikerana PAS gagal untuk menterbiah PKR sekali membuatkan 'wanita' idaman PKR tu 'meroyan' sebab belum di tarbiah olih Mat Sabu mahupun Mahfuz

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 12:57:00 PM GMT+8

    Zalim...?
    Hg x cukup makan ka...?

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 1:04:00 PM GMT+8

    Apa jenis manusia, pemimpin lagi yang secara terbuka memanggil orang lain sebagai jahat. Tidak pernah lagi saya tengok orang yang sekeji akhlaknya.

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 1:13:00 PM GMT+8

    akupun dah tinggal kat Penang 8 tahun ,aku dapati ada cina baik dan ada cina yang cukup jahat...ada cina sengaja biar anjngnya berak merata..menyusahkan aku dan orang-orang lain macam pemmpin pakatan rakyat.Serupa cinabeng jugaklaaa...

    kalau nak lihat perangai cina-cina jahat nii ..yang penuh sifat-sifat munafik ni tengoklah komen-komen oleh rba yang cukup jahat...tak malu masuk blog pro bn...

    Dalam konteks pemerintahan pula ,aku dan keluarga termasuklah kaum aku tak akan menyokong dan menolong pemimpin kaum pendatang..eloklah kaum pendatang ni berambus dari bumii Tanah Melayu.

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 1:14:00 PM GMT+8

    Babi haramjadah kamu berdosa,bila nak minta maaf sesama manusia di akhirat ke.kamu xde agama ke?

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 1:24:00 PM GMT+8

    Aku pulak dah duduk Penang 30 tahun. Aku bersangka baik kepada mereka yang buat baik,tak kira mamak ke atau bukan mamak. Tapi aku benci PR. kerana mereka buat jahat dan tamak dalam kawasan aku di Penang. Kalau nak tengok muka mereka, selalulah mai Penang diKOMTAR.

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 2:00:00 PM GMT+8

    jadi awak termasuk kategeri mamak busuk mulut bangkai..memang layak pun awak jilat tahi cina2 babi bangsa yang awak sokong..

  • UMNO S.W.T. says:
    May 8, 2014 at 3:40:00 PM GMT+8

    hoi anon 12:24! kurang ajar punya rakyat! hang tak tau ka kata2 hang tu menghasut rakyat? hang hanya bleh puji dan ampu saja, paham? satu lagi, kat Malaysia ni hang kena ingat negara & kerajaan=BN dan BN=kerajaan & negara. hang kutuk atau kritik BN sama macam hang kutuk kerajaan & negara, maka penderhakalah hang. paham?

    hang buta ka apa? Kan UMNO tu tuhan? mana ada depa buat salah? yang baik tu mai dari UMNO/BN saja, yang buruk mai dari pembangkang dan orang macam hang yang tak patriotik lansung, tak reti berterima kasih, tak sedaq diri, tak tau nak puji UMNO/BN. kalau hang nak kutuk, kutuk pembangkang, depa tu ejen setan & dajjal. semua patut dibunh, dirogol, dihina dilayan macam bukan manusi sebab manusia = orng yang sokong UMNO/BN saja!!! yang lain tu binatang yang halal dibunuh.

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 4:21:00 PM GMT+8

    Mcm ko jer yg 3suku

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 5:56:00 PM GMT+8

    Ini mamak jugak. Mamak yang selalu puak pr kutuk. Ada jugak mamak dalam pr rupanya.....
    Mamak betina mulut busuk ni....memang padan dengan wajahnya. Kalau rupa burok.... perangai dan tuturkata baik bolih terima jugak. Ini tidak....dahlah wajah tu burok...perangai dan tuturkata pun burok....macam hantu. Sedikit ada persamaan dengan mak lampir.
    Dah bersaudara....nak buat camne....

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 8:32:00 PM GMT+8

    Dah lah muka macam tu....mulut busuk macam bangkai pulak...ish ish ish. Buat malu kaum mamak je...

    Ala...minah buruk ni sebenarnya berperangai buruk sebab dia nak skor point bonus dari boss boss dia dalam pr. Semua dah sedia maklum, golongan pr ni macam ada competition untuk siapa yang boleh berperangai PALING BURUK! Tu lah depa dok lumba lumba nak jadi manusia paling dajal! LAgi dajal, lagi ketua depa dan penganut penganut depa suka!

  • Anonymous says:
    May 9, 2014 at 7:34:00 AM GMT+8

    Teruknya bahasa minah ni. Macamni punya lawyer pkr melambangkan betapa kroniknya tahap mental penyokong pkr. Nauzubillah klu org cmni memerintah msia.

  • Anonymous says:
    May 9, 2014 at 2:36:00 PM GMT+8

    Orang yg tak sedar diri dan tidak bersyukur dan tidak berterima kasih adalah penjilat penganut pembanggang dan rba atau yg sewaktu dgnnya seperti pribahasa melayu ORANG BAGI SUSU DIBALANYA DGN TUBA.
    itulah perangai cinabeng.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)