Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, May 7, 2014

Masih PAS memerintah, Amiruddin pi labur duit luar negera hingga lebur

Sekarang minta peruntukan.

Masa PAS perintah, ADUN BN ditahan langsung peruntukan. Sekarang tak malu minta ....


6 comments:

  • Anonymous says:
    May 7, 2014 at 11:42:00 AM GMT+8

    Siapa yang muka tak malu? Kerajaan barisanla. Ingat duit rakyat ni duit mereka.

    Sepatutnya duit rakyat sesuatu kawasan masuk melalui MP atau Adun masing2.

    Tapi barisan beri ke wakil barisan dalam kawasan pembangkang. Last bocor tengah jalan.

    Amirudin nak ingatkan je tu. Kasi pengundi2 yang terbalik hari tu pusing balik ke Pakatan. Jangan terlena dengan BRIM dan KRIM merapu tu. Nasib Melayu terus tergadai.

  • Anonymous says:
    May 7, 2014 at 12:34:00 PM GMT+8

    Sudahlah masa dia jadi Exco Pertanian dulu tak pernah ambil tau pun pasai pak2 tani la ni konon minta bantuan bolehlah bincang2 kat padang golf tak guna punya kaki.

  • Anonymous says:
    May 7, 2014 at 2:06:00 PM GMT+8

    Tak pelik langsung, ahli PAS mmg ramai munafik sebenarnya.

  • Anonymous says:
    May 7, 2014 at 2:39:00 PM GMT+8

    Ni puak pembanggang pr ni muka tampal kulit babi ke apa ni..smpai x malu ni...dulu masa perintah kedah ada ke bn meminta mcm ni...pala butoh tokwan depa btoi..

  • Anonymous says:
    May 7, 2014 at 10:58:00 PM GMT+8

    ala...duit peruntukan tu sebenarnya nak cover untuk tolong bayarkan presiden pas kena saman....

    yang alasan lain tu menipu je.kalau bagi pun,nanti apa pun tarak....

    dia pakai sikit je untuk rakyat,yang lain simpan sendiri buat jihad bayar saman presiden

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 12:03:00 AM GMT+8

    awat silap fakta, yg suka gadai mengadai org pas n pkr. Cont. terbaik apabila sebilangan tanah rizab melayu di Kelantan ditukar gantikan dap untuk menaikkan nizar lilin jadi mb perak. awak melayu yg lupa diri dan suka cakap ikut otak lutut.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)