SURVEY/BANCI

Melalui peguam dan orang tengah, Sirul kini kata dia diarah bunuh maka ada pihak rasa dia patut diampunkan dari hukuman membunuh. Sepatutnya polis tidak bunuh orang.

Namun, Sirul mengaku pada polis dia yang bunuh dan sendiri polis bawa ketempat kejadian. Proses mahkamah telah dijalankan. Sirul tidak masuk kandang saksi pertahankan diri dan dalam dokumen mahkamah, tiada pula dedah orang yang arah bunuh selain dari Inspektor Azrilah. Perbincangan di SINI.

Kami mahu dengar pandangan anda samada PATUTKAH SIRUL JALANI HUKUMAN KERANA MEMBUNUH? Nyatakan dalam survey/banci.

Patutkah Sirul dilepaskan dari hukuman kerana membunuh?

Thursday, May 8, 2014

Hujah GST tak pernah betul, Tukar saja Pengarah Strategik PKR


3 comments:

  • Anonymous says:
    May 8, 2014 at 8:46:00 AM GMT+8

    GST tu cukai ke, subsidi ke atau BR1M?

    Pasti ke cukai jualan Dan perkhidmatan karang akan diganti kan dengan GST?

    Takut nanti tanpa kawalan, dah tambah lagi satu cukai kat bil.

  • usin says:
    May 8, 2014 at 10:00:00 AM GMT+8

    pengarah strategi bangang. nak bagi hujah mestilah logik agar rakyat tahu dan faham serta tidak pertikai. entah2 pengarah strategi nipun buta kayu pasal cukai finland, itu pasal statement bodoh dan bangang...

  • singgit seposen says:
    May 8, 2014 at 11:30:00 AM GMT+8

    Disebabkan ramai melayu tak tau pun kat mana finland tu, jd fizi ni bagitau la disana semua free. Kat cinabeng fizi cakap finland adalah sebuah wilayah diChina...ada lu caya?

fda

Link2Me WeLinkBk (254)