Thursday, December 12, 2013

Umum 100 lompat ke PKR sahkan Fuziah politikkan banjir


Orang tengah sibuk dan urusan banjir tak selesai.

Fuziah hanya sibuk nak main politik dan tuduh agensi kerajaan tak buat kerja. Datang posing2 dan cari isu. Bila isu dah takde dan terdedah taktik dia, SI Gedik cuba kaburi orang ramai dengan mengumumkan 100 ahli UMNO masuk PKR.

Ini hanya wayang dna orang ramai pasti akan lagi sedar Fuziah main politik. Apa ke jadah masa orang kesibukan banjir, dia nak terima keahlian yang mana dah lama mereka masuk PKR pun. Tambah lagi, ni semua orang orang Fauzi abdul Rahman yang saja tunggu dalam UMNO.

Orang bodoh saja yang tak nampak betapa Wrong Timing gimik politik Fuziah.

Pasti Bung Mokhtar gumbira kerna terbukti apa yang dikatakan di Parlimen isnin itu... Hehehe ...


8 comments:

  • The Didi Butter says:
    December 12, 2013 at 1:48:00 PM GMT+8

    Tapi Fuziah ni turun membantu mangsa banjir, meredah air bah. Pemimpin UMNO lambat bertindak, hanya melawat bila semua mangsa dah pun ditempatkan di pusat pemindahan. Harap menteri kita cepat sikit bertindak lepas ni, sbb kita ni yang kerajaan, bukannya PR.

  • Anonymous says:
    December 12, 2013 at 2:51:00 PM GMT+8

    sebelah kanan yg gedik 50 & sebelah kiri 50.. cukup la 100.. kahkahkah

  • Anonymous says:
    December 12, 2013 at 2:55:00 PM GMT+8

    ni MP 'back dated' posting gambar lawat mangsa banjir sampai serah borang ahli pun back dated. wayang betul, bukan pak cik tu mmg ahli PKR? dasar kencing rakyat tak habis2

  • Anonymous says:
    December 12, 2013 at 3:21:00 PM GMT+8

    didi butter ade bukti ke yg poziah turun dulu??? setau aku pasukan keselamatan dikerah gerak dulu oleh pemimpin-pemimpin kerajaan.. kemudian baru pemimpin turun.. yg poziah tu jalan-jalan makan angin bkn redah banjir pun dia naik bot kemudian p tmpat yang kering.. kemudian bohong dalam parlimen... please la.. aku dh muak dengan pembangkang nyer permainan jangan cepat sgt telan ape diorg cerita..

  • Anonymous says:
    December 12, 2013 at 3:32:00 PM GMT+8

    Lambat sikit heboh sangat. Pemimpin pembangkang yang jadi wakil kepada rakyat lagilah tak nampak muka langsung.

  • manjung says:
    December 12, 2013 at 3:37:00 PM GMT+8

    Apa ke bangang encik Rashid dan 100 penduduk Tmn Putih Baru sebab banjir pun dah beralih arah. Kita tengok le nanti sampai bila nak bertahan dengan parti kencing rakyat dan Puziah gedik tu...kot nanti terhegeh hegeh pulak cari UMNO.

  • Anonymous says:
    December 12, 2013 at 8:26:00 PM GMT+8

    astagaa.. bawak mengucap guys. mangsa banjir sume terperangkap tak dapat makan minum korang boleh politikkan jugak kan. org kuantan sndri tau apa jadik. dorang tau fuziah turun. gov pun dah mengaku publicly kat tv3 mmg dorang lambat. korang nak mencacai apa lagi kat sini? mhal sangat ke umno bayar korang ni?

  • Melayu Berwawasan says:
    December 12, 2013 at 10:39:00 PM GMT+8

    Slm Bro mohon di pautkan blog http://siemens-melayumaju.blogspot.com/

fda

Link2Me WeLinkBk (254)