Saturday, December 14, 2013

Mulut lancau Nik Aziz buat evangelis Ngar Kor Meng biadap


Sebelum ini, negatif komen Nik Aziz mengenai syiah. BAca di Utusan Malaysia SINI.

Bila didedahkan Mat Sabu Syiah. macam-macam konar pemimpin PAS yang dahulu jelas pendirian tentang syiah kini takut nak buat apa bila tahu ramai pengikutnya dalam PAS.

BIla Nik Aziz dah macam gini, besar kepala lah Cina.


Ngar Kor meng pun jadi berani nak kurang ajar. Kamu elis yang bergerak nak murtadkan orang Islam. Dah terbiasa masuk campur hal penganut ugama lain.

7 comments:

  • Anonymous says:
    December 14, 2013 at 9:53:00 AM GMT+8

    Ngar Kor Ming sokong Syiah sebab dia tahu Syiah ni sama sesat macam dia dan spesisnya,senjata untuk lemahkan ISLAM ASWJ,wajarlah dia sokong Syiah sebab dia pun kotor juga...

  • Anonymous says:
    December 14, 2013 at 10:48:00 AM GMT+8

    Biasa la, kenapa ramai suka syiah, even kita tgk pn kat KL ada banyak.
    surau yang mengamalkan ajaran syiah, al maklum la. Diorang nk berzina tu haram dari sisi sudut islam original. So bila dapat tau syiah ni.ada features yg pelik dan menghalalkan zina menerusi SOP sekian2, maka ramai sanggup menganutinya tanpa segan.silu, mereka wanita yang bodoh x tau pasal agama, ikut je... Termasuk lelaki... Ini juga cabang kaedah pakai nama agama untuk menutup kesilapan diri...

    Ertikata lain syiah ni totally bertentangan n sesat.

  • HidupMelayu says:
    December 14, 2013 at 12:09:00 PM GMT+8

    Nga Kor Meng sokong syiah baru2 ini adalah semata2 kerana politik dan niatnya hendak mempecah belahkan bangsa Melayu, supaya bangsa cina2 pendatangnya boleh menang PRU akan datang.

    Fikirlah sendiri. Apa? Ingat cina2 babi ni kisah sangat pasal Islam ke, baik Sunni, Syiah ke?

    Selama ni di Malaysia bangsa cinalah yang selalu kutuk agama Islam dan bangsa Melayu.

    Sedarlah Melayu. Ni semua hanyalah permainan licik bangsa cina2 pendatang ni.

  • Anonymous says:
    December 14, 2013 at 12:59:00 PM GMT+8

    alahai kdn berkuasa kat msia jelah apek.. psl apa mau cite satu dunia.. lu kote pon kulup berak pon pon x cebok mau cite psl Islam ka.. lanciauu

  • Anonymous says:
    December 14, 2013 at 2:46:00 PM GMT+8

    bila syiah dh byk pengikut dn kuat, maka lepas tu melayu islam porak peranda pecah belah lantas brbunuh2 pulak, maka lepas tu cinabeng bulehlah jd hero dn dpt kuasa politik kat msia

  • Anonymous says:
    December 14, 2013 at 11:37:00 PM GMT+8

    nik ajis bleh spin dan buat muka selamba je.... isu kalimah pon camtu... dia bukannya arif sangat... nik ajis hanyalah sorang ahli politik

  • Anonymous says:
    December 14, 2013 at 11:42:00 PM GMT+8

    nik ajis bleh spin apa saja dengan muka selamba... isu kalimah pon sama... nyatala dia bukannya handal pon... hanya seorang ahli politik yng menggunakan serban dan jubah sebagai modal...

fda

Link2Me WeLinkBk (254)