Friday, September 13, 2013

Twitter kaum India bela penjenayah


11 comments:

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 6:19:00 PM GMT+8

    Facebook bro, bukan twitter :)

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 7:37:00 PM GMT+8

    Bangsa PENDATANG SAMSENG INDIA/HINDU makin ganas - tubuhkan KUIL HARAM (lebih kurang 300 sekrg.) sesuka hati kat NEGARA ISLAM PUSAKA kita ini, lepas itu bila geng kongsi gelap India asyik bunuh/rompak/rogol dan sbgnya, POLIS Islam/Melayu BERJASA kita pula disasarkan utk. diHINA,diPIJAK, diGERTAK; termasuk YB KPN kita! Dahlah kat India,puak Hindu GANAS dan AMAT KEJAM asyik bunuh umat Islam India cthnya dlm. pembunuhan beramai (Genocide) di Gujarat dulu dan sekarg di Uttar Pradesh, dan berterusan di Kashmir! Maka, jgnlah umat Islam/Melayu terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPSYAITAN/PKR)!

    Tengok juga di Afghanistan; bahkan saya syak, puak Hindu menyamar jadi ketua puak Taleban – al-Qaeda/dan Taleban adalah kumpulan PENGGANAS yg. sebenarnya ditubuhkan Barat-Israel, utk. mendapat alasan utk. MENJAJAH Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, dan membunuh umat Islam sesuka hati, termasuk memperdagangkan anak-anak perempuan umat Islam di sana kpd. puak Pedophilia dan menubuhkan ladang dadah besaran (lihat http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a-state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013). Kerana yg. herannya, umat Islam saja asyik dibunuh sedangkan umat Hindu-Sikh yg. dibawa PENJAJAH Barat-Zionis ke NEGARA ISLAM Afghanistan, tak ada pula! Mcm. kat Tanah Melayu ISLAM ini, bila si PENJAJAH DAJAL ini bawa pendatang Cina/India/Bukan Islam sampai berjuta, juga dgn. tujuan sama! Dan Barat-Israel juga berpura asyik diserang Taleban/al-Qaeda.

    Lihat di http://news.yahoo.com/hindus-sikhs-could-afghan-parliamentary-seat-123913302.html, Hindus, Sikhs could get Afghan parliamentary seat, September 4, 2013:

    KABUL, Afghanistan (AP) — Afghan President Hamid Karzai issued a legislative decree Wednesday giving minority Hindus and Sikhs a reserved seat in the country's lower house of parliament for the next parliamentary elections in 2015.

    Karzai used his power to issue the decree while lawmakers were on vacation, and after they voted against a proposal giving Hindus and Sikhs parliamentary representation.

    Lawmakers have the final say on whether the decree will become law and are expected to vote on Karzai's decree after they return to work on Saturday.

    More than 80,000 Hindus and Sikhs lived in Afghanistan in the late 1970s, but most fled during decades of war and unrest, said Anarkali Honaryar, a Hindu senator who supports the decree. There are now between 2,500 and 3,000 Hindus and Sikhs living in the country of about 30 million, she said.

    Nazer Ahmad Hanefi, a lawmaker from the western Herat province, said he would urge colleagues to vote against the decree, contending that that the number of Hindus and Sikhs still in Afghanistan is closer to 500. Under Karzai's decree, the creation of the special seat would raise the number of lower house parliamentary members from 249 to 250…..

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 8:51:00 PM GMT+8

    What the hell, all this Indian are crazy on supporting their cool blooded killing gang. All this not base on races but on what their doing. Kalau orang Melayu jahat pun kena jugak tembak mati ngan polis India takdak hal pun. Bodoh betul orang yang suka berprasangka buruk ke atas sesuatu kaum. Agak2 kalau tak suka duduk Malaysia boleh ikut ketua Puak India pergi duduk India jadi duta wakil Malaysia ke India. Apa punya India...


    Daeng Sedeli.

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 8:59:00 PM GMT+8

    Bangang punya keling, pi balik india la klu nak macam2, tak sedar diri dah la menumpang kat negara orang, perangai mcm komunis, ingat Malaysia ni takder undang2 ker, klu ada gas sarin g lepas kat estet biar mampus keling paria sial....

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 10:48:00 PM GMT+8

    Kebanyakan peguam2 India memang ada connection dgn kongsi gelap,tolong siasat

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 10:58:00 PM GMT+8

    Kongsi gelap india dah kepanasan ramai yg pg ke klinik swasta buang tatoo.Harap polis ambil action juga ada yg tatoo asalnya di tambah jadi bentuk lain..

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 11:26:00 PM GMT+8

    Apa yg dilakukan oleh polis kini agak terlewat. Teruskan operasi hingga negara kita aman dan rakyat bebas bergerak ke mana2 tanpa rasa takut. Apalah susah sgt dgn beberapa india mabuk yg menyokong penjenayah itu.

    Nampak jelas kini yg kumpulan kongsi gelap dan gangster ini yg menyemarakkan perniagaan dadah, along, penyeludupan senjata api, rumah urut, pelacuran, samun kereta....sejak dulu. Setiap tangkapan mereka akan ada bersama dadah dan senjata api. Bolehkah perkara begini ditangani oleh orang awam mcm saya.... dgn bertangan kosong dan tanpa apa2 kuasa. Ini mesti dilakukan oleh polis yg lengkap bersenjata.

    Anehnya di Malaysia ini perkara begini pun dilihat drpd kaca mata politik dan perkauman. Menteri KDN dan polis jgn hiraukan dgn politiKUS penjenayah ini jika mahukan negara kita aman. Tembak saja manusia durjana ini tak kira mereka tu india-cina-melayu. Mereka tidak diperlukan di tanah bertuah ini. Saya sebagai yg warga Malaysia inginkan keamanan amat menyanjung tinggi usaha menteri dan KPN- tugas tuan2 sangat dialu2kan.

    Jadikan negera kita negara yg berundang-undang yg digubal oleh orang2 yg cerdik bukan peraturan rimba yg dicipta oleh singa dan harimau.... siapa kuat dialah raja...ini bukan negara India...ini juga bukan Hong Kong. Kalau rasa keadaan di sini tak sesuai dgn kegiatan jenayah kau orang, sila mampus segera....pindah balik ke negara asal kamu.

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 11:41:00 PM GMT+8

    Mereka memang salah kerana penjenayah tak kira bangsa mereka akan lakukan jenayah. Malahan, cuba membayar orang bunuh pihak polis memang salah di sisi undang-undang.

  • Anonymous says:
    September 14, 2013 at 1:09:00 AM GMT+8

    Kaum india dan semua kaum mesti paham yg undang2 mengatasi segala nya.
    Kalau tak nak pakai undang2 - pi lah duduk dlm hutan...

  • Apai Ngelai says:
    September 14, 2013 at 2:13:00 AM GMT+8

    komen facebook.. dia ingat boleh komen ikut marah hati mcm cakap2 dengan kengkawan dia. Ha, last2 kena cekup. Siapa susah sekarang? Anak bini dia jugak.. bodoh tak bertempat.

    http://sarawakia.blogspot.com

  • Agenda Kemerdekaan Nasional says:
    September 14, 2013 at 2:38:00 AM GMT+8

    Kita tidak memerlukan Agenda Bumiputera. apa yang kita perlukan adala Agenda Kemerdekaan Nasional yang akan mengekang ketamakkan golongan kapitalis Cina dan India. Ini sama lah seperti New Economic Policy ia merangkumi hal ehwal nasional.
    Agenda Kemerdakaan Nasional akan menetapkan
    1. hak-hak orang Cina tidak boleh melebihi 20% aset negara
    2. hak-hak orang India tidak boleh melebihi 10% aset negara.

    Ini adalah Persekutuan Tanah Melayu jadi kita perlu ada polisi nasional untuk mengawal kekayaan kaum pendatang cina dan India.

    3. Gas dan petrol dan diesel petronas perlu diagihkan sama rata untuk semua kaum asal, Melayu dan bumiputera Sabah dan Sarawak.

    4. Chinese exclusion clause seperti di US perlu di adakan untuk menjaga sekuriti Persekutuan dari pencerobohan kerajaan Cina dan Cina Singapura.

    5. Tanah dan hutan tropika adalah hak Persekekutuan dan pendatang Cina dan India tidak boleh memiliki tanah in perpetuiti.

    6. Wasiat Raja-Raja Melayu perlu diambil sebagai peramble kepada pembacaan Perlembagaan di mana di sebutkan 50% tanah adalah untuk orang Melayu. Dan bakinya dibahagikan dengan kaum lain.

    7. Pembentukan PEMANDU adalah salah dari segi Perlembagaan dan wasiat Raja-Raja Melayu kerana di anggotai oleh majoriti orang Kristian dan India dan Cina yang kononnya lebih pandai (merit konon) sebab itu mereka di pilih oleh Presiden UMNO. Bahlol!

    Ramai lagi Cina dan India yang pandai atau orang Rusia dan Inggeris yang kita boleh bayar. Jadieder ini adalah pariah yang tidak boleh dipakai oleh orang Melayu untuk menetapkan arah jalan Tanah Melayu.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)