Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Friday, September 13, 2013

Nik Abduh naik jet peribadi serupa taikun balak


Taiping Mali siarkan berikut:


Baru baru ini ada sebuah laman blog Pas telah menyindir seorang Ketua Bahagian Umno yang balik ke kawasan untuk perasmian mesyuarat agung Umno cawangan.



Tetapi (blog tersebut) dah (ter)lupa nak upload gambar Nik Abduh naik jet sewa khas dari Subang untuk melawat ladang rakyat di Lojing Kelantan.

Tak apa lah...TM nak tolong up kan

Sebelum naik jet dia tahan teksi untuk ke Subang supaya orang nampak dia zuhud
KOMEN UNSPINNERS:

Sahlah Nik Abduh ni makan duit taukeh balak. Sepanjang PRU, ramai orang Pasir MAs kata banyak betul Cina taukeh balak maghi turun Pasir Mas. Takkan dema maghi untuk tolong Ibrahim Ali atau calun UMNO?

Kalau tolong Ibrahim Ali, masakan orang-orang PAS boleh tabur sampul kepada pengundi PAS dan atas pagar berisi RM250.

Tolonglah jangan tuduh kami fitnah. Tepuk dada tanya selera. Mulut kata nafi, jari tulis tak, tapi hati kata ya.

Kalau dah naik jet lebih hebat dari jet kerajaan yang dinaiki PM atau jet kecil sewaan yang dinaiki Dr Mahathir, kira Nik Abduh lebih hebat dari taukeh balak. Dia kira taukeh kepada semua taukeh-taukeh balak yang pakar dalam menggundul bukit dan menganiaya orang Asli.

6 comments:

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 9:24:00 AM GMT+8

    ekekkeke...... dia dgn bapak dia pon sama daaa...

    simpan ciri2 syiah... pandai berlakun zuhud..

    apa la yg nak diharapkan pada mamat nihh...

    yg masa muda di doktrin utk merompak bank guna M16 utk menolong perjuangan islam... hehehe

    dap 10x ketawa kalau bdak ni diangkat jadi pemimpin besar dlm pas satu hari nnt..

    spatial analyst
    klia

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 10:42:00 AM GMT+8

    ZUHUD LA SANGAT..

    WAL HARAM MU..WAL HALAL KU.

    Parti
    Ahli
    Songlap

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 10:44:00 AM GMT+8

    ZUHUD LA SANGAT..

    WAL HARAM MU..WAL HALAL KU.

    Parti
    Ahli
    Songlap

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 2:38:00 PM GMT+8

    Zuhud muhud...aq xkire ...aq nak jadi ahliPAS gak sbb kata n ajis...
    "Semua orang Pas ulamak, sedikit atau banyak itu (yang membezakan), mana boleh orang Pas jahil, semua orang Pas ulamak belaka cuma taraf ilmu yang ada pada dia sedikit sebanyak itu atas dia, dia mengaji banyak mana, cebur diri dalam masyarakat, berpengalaman dan sebagainya,"

    Nnt bole dok dlm syurga PAS....ahakkksssss....

  • Anonymous says:
    September 13, 2013 at 8:30:00 PM GMT+8

    Anak Nik Ajis nilah yang terlibat ngan Gang Al-Maunah dulu. Patut hukum gantung je macam pemimpin dia si Arwah Amin tu. Berubahlah Orang PAS semua dan sematkan dalam sanubari anda bahawasanya PAS itu adalah sekadar satu system parti politik duniawi sahaja. Wajib difahami dan dipegang sepanjang hidup adalah ajaran Agama Islam yang suci dan benar. Eloklah berbaik2 sesama orang Islam. Hormat-menghormati sesama Insan.

    PAS 4 All %%& JOM UBAH FOR BETTER UNDERSTANDING OF ISLAM.

    BUDAK YOUTH SPG

  • Anonymous says:
    September 14, 2013 at 12:41:00 PM GMT+8

    Pic tahan teksi tu PERLU sebagai bukti zuhud utk di upload kat haramkah n blog2 pr celaka. Tapi yg pic atas tu..mesti haramkah dan blog sekutu tak kan upload. Anak bingai celaka berani upload x agaknye?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)