Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Wednesday, September 4, 2013

Cina tak mahu sokong, Baik main kompang


Takyah main gendang tarian naga dan tanglung.

Baca komen Parpukari SINI

14 comments:

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 9:04:00 AM GMT+8

    Denied truth by Malay leader, both side .

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 9:56:00 AM GMT+8

    112 + 37 = 149/222

    wow majoriti 2/3 dah tu... MP Muslim

    boleh nak gubal Undang2 Jenayah Syariat nie... solid undi...

    tapi

    hendak ke MP Muslim Dap ( 3 org nak sokong... termasuk zari )

    hendak ke MP PKR liberal... bos dia nak sokong...

    huhuhu...

    so kena berhikmah bro...
    dgn kata lain puak2 hijau.. tahalul siyasi... ( untk hijau shj )

    Biru.. tak leh buat cara berhikmah... terus laksana je,

    apa2 pun.. anda sudah nyata..

    walaupun 1 kerusi lebih drp 2/3.. jika Melayu Islam.. MP Islam masih tidak bersatu..

    tak ke mana nye... bersatu dgn Cinabeng boleh... bersatu sesama Islam.. sesama Melayu.. tak boleh..

    Jadi.. yang perlu... DOA & DOA senjata mukmin... wassalam

  • PENYOKONG SETIA says:
    September 4, 2013 at 9:58:00 AM GMT+8

    setuju dgn tajuk kali ni, SETUJU SANGAT2!!!

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 10:13:00 AM GMT+8

    Apa Najib ingat cina ni pariah sangat kah ? Nak beli undi cina dengan memberi Tanglung percuma. Cina banyak duit Cik Najib oiiii, mereka tak heran dengan Tanglung percuma awak tu.

    Lebih baik awak bagi saja Tanglung tu kepada ahli2 Umno supaya mereka dapat bersama2 dengan orang cina merayakan Pesta Tanglung.

  • Fikir Tajam says:
    September 4, 2013 at 10:44:00 AM GMT+8

    Nanti Najib beri pula Toilet Paper 1Malaysia maa....

  • Social Media Volunteer (SMV) says:
    September 4, 2013 at 11:37:00 AM GMT+8

    Salam Saudara Blogger yg hebat,

    Pohon link kan pautan ni untuk dikongsi dalam blog sahabat.

    Marilah kita bersama sama berjuang untuk membantu rakyat Malaysia yg dalam kesusahan.

    Bantu mereka yang ditindas dan cuba membawa masalah rakyat untuk kita selesaikan bersama.

    Salam perkenalan
    http://smvonline.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/SocialMediaVolunteers

  • Social Media Volunteer (SMV) says:
    September 4, 2013 at 11:37:00 AM GMT+8

    Salam Saudara Blogger yg hebat,

    Pohon link kan pautan ni untuk dikongsi dalam blog sahabat.

    Marilah kita bersama sama berjuang untuk membantu rakyat Malaysia yg dalam kesusahan.

    Bantu mereka yang ditindas dan cuba membawa masalah rakyat untuk kita selesaikan bersama.

    Salam perkenalan
    http://smvonline.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/SocialMediaVolunteers

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 12:34:00 PM GMT+8

    persoalan kat sini, kenape PR yang ade PAS yg secare terang benderang kate diorg menegak kan islam tu ble plak di sokong orang bukan islam? nampak sangat orang sebenar benci BN bukan kire melayu ke islam ke cine ke budha ke in dia ke hindu ke..

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 2:35:00 PM GMT+8

    telo najib ni letak kat mana pun aku tak tau. Elok jd surirumah sepenuh masa dan biarkan rosmah pulak yg memerintah...dah alang2 melayu dan malaysia nak terlingkup.

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 2:36:00 PM GMT+8

    telo najib ni letak kat mana pun aku tak tau. Elok jd surirumah sepenuh masa dan biarkan rosmah pulak yg memerintah...dah alang2 melayu dan malaysia nak terlingkup.

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 3:16:00 PM GMT+8

    Sebenarnya orang Cina kaya raya tak perlu tanglung baik rayakan dengan orang Melayu ya.

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 4:54:00 PM GMT+8

    Woiii Najib apa lu ingat kami orang cina sangat sengkek kah ? Lu kasi kami satu tanglung, kami boleh sendiri beli 100 tanglung yang lebih baik lagi daripada itu.

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 5:03:00 PM GMT+8

    PM msia yg paling bangang..tapi yg paling bangang ahli amno ler sbb pilih cina jadi presiden

  • Anonymous says:
    September 4, 2013 at 5:12:00 PM GMT+8

    Blog Tuan telah di paut ke dalam blog ini...mahon pautan ke blog tuan.
    http://antidotcomm.blogspot.com
    tq

fda

Link2Me WeLinkBk (254)