Saturday, September 28, 2013

Aspan gila talak masuk campur pemilihan UMNO...... jagalah DAP kau tu


Aspan menulis macam orang gila talak. Kekecewaannya dengan kekalahan Tengku Razaleigh pada tahun 1986, hampir 30 tahun dahulu masih tak pudar dari ingatan.

Badan dalam DAP tapi otaknya masih dalam UMNO era pertengahan tahun 1980an. macam orang gla talak

Janganlah sibuk dan nak cuba berdendam dengan anak Dr Mahathir. Baca SINI

Ini hal UMNO... kau jagalah hal DAP yang menipu pemilihan untuk jaga keluarga LIM kesayangan kau!!!


Harakah pula cuba nak menyambut dengan memusing rencama ASpan dengan kata Mahathir nak anak menang tapi bodohkan UMNO.



Eh ...apa salah dia nak menegur sebagai negarawan. Hanya Aspan saja yang susah nak terima konsep negarawan tegur parti. Dalam DAP tak boleh buat. DAP tak ada negarawan tapi komunis Lim Kit Siang dan Chin Penang pun nak masuk DAP kalau dapat pulang pun.

Memang ada ahli parti boleh anggap demikiandan tersinggung. Yang tak cerdik berfikir, biarkan saja. Itulah adalah kehebatan negarawan kita yang PAS dan DAP tak boleh jumpa dalam parti mereka yang tertutup dan terkongkong perbincangan.

Dalam UMNO kita terbuka menegur dan mengkritik. Lagi hebat seorang negarawan UMNO sedia bercanggah dengan kepentingan ahli keluarga demi kepentingan parti. Aspan ada berani kata benar mengenai Tengku Razaleigh atau keluarga Lim????

Bagi PAS, janganlah nak sibuk. Jaga parti kau yang pemimpinnya pun persoal kerjasama dengan PKR dan DAP dan bertambah hari bertambah sesat.

8 comments:

  • lufang says:
    September 28, 2013 at 5:31:00 PM GMT+8


    Bukan Aspan seorang yang gila talak ni ramai lagi yang lain.

    Betullah kata orang tepi kain orang jelas, tepi kain sendiri tak nampak .

  • Anonymous says:
    September 28, 2013 at 6:07:00 PM GMT+8

    Bukan sekadar tepi kain, kain mereka terlondeh langsung. Satu dunia sudah nampak. Tapi mereka tak kisahpun.

  • Anonymous says:
    September 28, 2013 at 6:20:00 PM GMT+8

    Salah ka?

    Ogang UMNO gasak PAS/PKR/DAP masa pemilihan partai, tapih maroh bile kena gasak pulak.

    Kalo takot rumo kacha pecah, jgn baling batu.

  • Anonymous says:
    September 28, 2013 at 7:00:00 PM GMT+8

    Aspan kena cabar LGE barulah betul..

    jgn jadu KASUT Cina & Singh..

    Tak guna cakap pasal UMNO jika anda hanyalah KASUT dalam DAPIGS

  • Anonymous says:
    September 28, 2013 at 7:51:00 PM GMT+8

    Sapertimana yang dikatakan:

    THE TRUTH HURTS!

    Kalau benar Mukhriz bolih mentransformasikan UMNO lebih baik dia bertanding menentang Najib dan bukan melawan The 3 Stooges.

    Sekrang dia cuma bertanding untuk mendapat gelaran "One if the Stooges"


    Rajalawk

  • Anonymous says:
    September 28, 2013 at 9:10:00 PM GMT+8

    Org Melayu yg masuk DAP dan PKR adalah terdiri dari golongan kecewa, tapi dlm hati masih teringat pada UMNO. Khalid Ibrahim dulu pun org UMNO yg kalah. Satu mentaliti yang tidak bagus dimiliki oleh org Melayu adalah, kalau aku tak dapat, biar aku hancurkan, biar semua org tak dapat.

  • Shadow Banker says:
    September 29, 2013 at 3:42:00 PM GMT+8

    Mukhriz may not win the VP post because he did not follow the instructions of PM Najib. This has been made clear by Tengku Adnan and perhaps PM Najib is afraid that Mukhriz will team up with TSMY to depose him.

    As for me, I support status quo.

  • Anonymous says:
    September 30, 2013 at 2:38:00 PM GMT+8

    Aspan dah tak relevan. Memang benar dia gila talaklah kalau macam tu. Hei Aspan, kau jaga sajalah DAP kau tu. Kau nak menyibuk buat apa. Kalau dah pngkhianat penyokong komunis, macam tu la.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)