Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Thursday, September 5, 2013

Akhirnya Allah KO kan betul-betul


Adab doa itu tidak boleh mendoakan keburukan terhadap sesama ummah. Akhirnya doa keburukan itu menjadi ...






Hari ini, Allah tunjukkan ...



Apa sekali hikmah tuhan menjadikan kejadian ini, kita tak tahu melainkan dengan cara sentiasa muhasabah diri. Rasanya bukan dugaaan ... isy isy isy



11 comments:

  • Aku Apa Peduli says:
    September 5, 2013 at 5:59:00 PM GMT+8

    agak2nya apa warna dinding syurga org2 PAS ye? hijau ke? gambar syurga terbakar ke tu?

  • Alim Kucing says:
    September 5, 2013 at 6:44:00 PM GMT+8

    Biasanya orang PAS ni zuhud, hidup sederhana... Tinggal di banglow bukanya hidup sederhana lagi.

  • anti-PR says:
    September 5, 2013 at 6:55:00 PM GMT+8

    Mujoq tuan rumah tak K.O.....dugaan....

  • hangkedee says:
    September 5, 2013 at 7:29:00 PM GMT+8

    Wow! teratak siapa tu....

  • Anonymous says:
    September 5, 2013 at 7:48:00 PM GMT+8

    Siapa punya rumah yang terbakar itu? Pendoa kah? Aku kurang faham erti anda. Bukankah rumah terbakar itu hal yang berkemungkinan di alam dunia yang fana ini?

  • Anonymous says:
    September 5, 2013 at 7:51:00 PM GMT+8

    tu la kejadian tu untuk orang yang berakal aje nak ambil iktibar kan dah KO KO KO...tunggu tok guru pluralisme nikky ajis KO pulok...klu dah KO [un susoh nak baca fatihah ...orang PAs ni puak syiah pun banyok...

  • Anonymous says:
    September 5, 2013 at 8:00:00 PM GMT+8

    Kat mana rumah banglow tu

  • Anonymous says:
    September 5, 2013 at 9:22:00 PM GMT+8

    wow...hebatnya banglo adek kpd ulama PAS nicky ajis yg mendoakan KO BN. .warna banglo pun hijau.masa beceramah suroh pengikut ala kadar je...jgn bermewah2...kalau ada duit...derma2 lah dan msukkan duit tu k dlm karung yg dibawa oloih unit amal hamPAS..puak2 bawahan hidup ala kadar...tp pemimpin hamPAS...bermewah2..kn sekarang dah KO...

  • Anonymous says:
    September 5, 2013 at 9:51:00 PM GMT+8

    Dngar kata nik aziz pn tngah sakit nak k.o nk mampos dah..semoga Allah tnjukkan azab kpd pemechblah umat, penghina nabi dan penghina Allah

  • Anonymous says:
    September 5, 2013 at 10:12:00 PM GMT+8

    Sebenarnya PAS ngan UMNO 2x5...dua2 tak betul...sebab tu doa dia tak makbul..

  • Anonymous says:
    September 6, 2013 at 3:34:00 PM GMT+8

    Doa siapa yang tak makbul. Gua tak faham?

    PAS dgn UMNO sama. No way.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)