Visitors

Monday, June 24, 2013

Kumpulan anti-demokrasi #Blackout 505 kacau Parlimen


berarak dan berhmpun atas nama demokrasi tapi kini mahu menganggu gugat proses demokrasi. Betulkah mereka ini pejuang demokrasi?


Berkhemah mengikut prosedur Gene Sharpe dalam bukunya dalam cara-cara nak menjayuhkan kerajaan melalui cara aman kononnya. Lihat video SINI.

Dari CTS sini

7.15 a.m. Keadaan berhampiran jalan menuju ke Parlimen masih lagi dalam keadaan terkawal. Hanya kelihatan pegawai-pegawai Polis yang bertugas. Dijangkakan juak-juak Demo Haram di Padang Merbok akan tiba bila-bila masa untuk membuat kacau serta menganggu sidang Dewan serta majlis angkat sumpah Ahi-Ahli Parlimen.
Terdahulu dalam pukul 4.40 pagi tadi, sekumpulan pegawai-pegawai DBKL telah datang untuk merampas khemah-khemah peserta Demo Haram di Padang Merbok yang berada di situ sejak hari Sabtu lepas. Di dalam kejadian tersebut, Ahli Parlimen Batu turut kelihatan bermalam sehingga ke pagi tadi. Kumpulan ini dijangka akan bergerak ke Parlimen pagi ini.


Bila pagi, mereka mulalah jalankan rancangan untuk mengaccau Parlimen.


Sekumpulan lebih kurang 200 orang mula bergerak daripada Padang merbok ke Parlimen diketuai oleh Chegu bard, Arutchelvam dan Harris Ibrahim.

Kenapa pula Tian CHua tak ikut sekali? Tahu pula nak pakai pakaian sesuai untuk angkat sumpah di Parlimen?



Sampai di persimpangan Parlimen, kumpulan seramai hanya 200 orang ini bertemu pula dengan Datuk Thasleem Mohamed Ibrahim.


Mereka mahu kebenaran untuk berhimpun lebih dekat dgn Parlimen tetapi telah ditolak olih KPD Dang Wangi.

Ikuti seterusnya ....


Siapa aganya mak bapak anak muda ni ...


Akhirnya ini juga perancangannya SINI iaitu strategi hari pertama untuk kacau sidang Parlimen.

Memang itulah kerja yang diserahkan pada tiga badigol berikut:


8 comments:

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:19:00 AM GMT+8

    Aku dah tak tau nak bagi nama apa lagi kat puak-puak tiga suku ni.

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:49:00 AM GMT+8

    Dapat bayaran tu bro. 1 hari seriban dua masuk poket takde hal punya bersila atas jalan haha

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:49:00 AM GMT+8

    dia orang ni tak kerja ke? HR & Management dia orang ni patut ambil tindakan sewajarnya, kaum lain semua datang kerja kalau ye nak demo weekend je tak bertamadun sungguh.

    Biar mampus sedut jerubu, sakit satu badan, tak pe Abg Anwar nak bagi 10ribu duit perubatan atau taik je kasi dia orang.bangang

    Memang melayu paling low class bila guna otak.

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:51:00 AM GMT+8

    Masyuk tu bro..dalam 1 hari dapat seriban dua..bersila ateh jalan waima guling dog pon takde hal punya kah kah kah

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:57:00 AM GMT+8

    kesian...nampak sangat dorang ni semua takde kerja..sama ada menganggur kerana politik ada memang kena gugur sebab tak produktif, memanjang nak spin n politik je

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:58:00 AM GMT+8

    nama yg sesuai utk 3 ekor tu adalah pukimak anak haramjadah!

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 6:49:00 PM GMT+8

    Semua merah Communist Socialist eh sama macam Occupy Wall Street. Mereka memang tak akan jadi orang yang berguna kepada rakyat Malaysia.

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 8:06:00 PM GMT+8

    The fools on the field..

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)