Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Sunday, June 23, 2013

Berkorban, bersabar PDRM ... Tabik


10 comments:

  • Anonymous says:
    June 23, 2013 at 10:00:00 PM GMT+8

    ni semue pasal black505. apa punya turrr la. dah ramai yang sakit kat malaysia ni. tuduh bukan2 tapi bila orang tanya bukti, habuk pun tarak....mana bangla 40k, mana blackout, mana mamat yang bole undi lebih sekali sebab dakwat kekal hilang..mana? mana beb......dah tu siap kata sapa yg mati sebab perhimpunan ni bole syahid. dahla tuduh tanpa bukti, pas tu sapa mati bole syahid......

  • Anonymous says:
    June 23, 2013 at 10:07:00 PM GMT+8

    BS, they are just on duty. They are paid to do their job. If this is their extra time or out of office / usual hours job, they will be paid allowance.

  • Anonymous says:
    June 23, 2013 at 11:36:00 PM GMT+8

    salut pak polisi walaupun kau prnh saman aku tapi semua krn kau menjalankan tugas.

    Hantu Siber

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 12:06:00 AM GMT+8

    Tabik PDRM ... bertugas dalam jerebu.

    Untuk 505 Blackout. lu orang memang pokemon sial.

  • Anak Malaysia says:
    June 24, 2013 at 1:19:00 AM GMT+8

    Anon 10.07PM,

    Orang kerja Kerajaan kalau keje extra hours dapat overtime allowance ka?

    How come, guru2.. kerani2.. pegawai2 Kerajaan di Kementerian2 lain tak dapat pun?
    Kami yg keje guru ni selalu keje hingga lewat petang, sabtu dan ahad pun kena datang sekolah... tak pernah dengar pulak boleh dapat elaun overtime.

    Adik saya keje sebgai pegawai diplomat kat Wisma Putra, meeting sampai kul 8 malam, takde elaun pun.

    Are you sure, keje polis ada elaun overtime?

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 2:34:00 AM GMT+8

    Banyaklah dia punya overtime alaun

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 7:38:00 AM GMT+8

    Bro Unspinners,

    Kita lihat bagaimana dengan asas perpaduan kaum cina, DAP telah mengarahkan agar majoriti kaum mereka tidak menghadiri perhimp 505

    Bagaimana segilintir kaum cina yang hadir pula hanya bermain wayang dengan menunjuk kan muka mereka.

    Dan budak2 melayu yang MASIH ada pula sekali lagi menjadi anjing kepada kaum cina kerana mereka yang sebaya pergi kerja atau ke inst penggajian untuk belajar!

    Orang melayu kita pula?

    Rela duduk berkhemah di dipadang!!!




  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:01:00 AM GMT+8

    PDRM akan dihormati oleh rakyat Malaysia yang tak suka kacau bilau, huru hara dan ahli pembangkang yang lari lintang pukang masa Bersih 3.0.

  • Anonymous says:
    June 24, 2013 at 10:34:00 AM GMT+8

    Anon 10.07
    What the heck are you talking about? extra time or out of office they would have allowance?

    sure or not? is your family one of the PDRM?

    pffttt..

  • shar says:
    June 24, 2013 at 1:20:00 PM GMT+8

    kemonnn...

    anon 10:07 adlah RBA.xknla da lupa puak2 rba ni.jgn jdkan diri kita melayu mudah lupa

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)