Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Tuesday, April 30, 2013

Tian Chua CIA dah mulakan Malaysia Spring


Hari ini adalah hari mula mengundi untuk anggota keselamatan. Seperti dah dijangka, mereka mula membuat kecuh untuk mempersoalkan integriti SPR. Bila kalah kelak dan nampaknya mereka bakal kalah teruk, mereka mahu jatuhkan kerajaan melalui revolusi.

Tian Chua dn Nurul Izzah, dua calun Parlimen PKR yang sedang dengan prospek akan kalah di kawasan masing-masing telah membuat provokasi di pusat mengundi kem askar di Parlimen Batu.


Kononnya dakwat yang dicalit pada jari pengundi askar yang bernama Azmi telah hilang. Tian Chua dan Nurul Izzah telah membawa Azmi ke Balai Polis untuk membuat lapuran..











Perkara ini agak menghairankan kerana pengalaman yang didapati adalah di bebrapa buah kem askar mendapati dakwat kekal tercalit sselepas 6 jam. Ada memberitahu lagi dicuci ianya lagi pekat warna.
Sebarang usaha mencuci pun masih tetap meninggalkan kesan di bawah dan celah kuku.

Ini adalah perncangan provokasi stage 1 kearah Malaysia Spring ala Arab Spring. Diharap jentera BN berjati-hati akan usaha untuk memburukkan SPR.

Sebelum ini, pihak pembangkang menyebarkan khabar agin bahawasekumpulan penjenayah sedang merancang untuk menganggu keselamatan negara dan ianya berkemungkinan disasarkan kepada anggota tentera dan polis. Ini kerana pihak polis dan tentera mudah terdedah indentitinya dgn mempunyai tanda colour di jari telunjuk..

Maka dinasihati supaya semua polis dan tentera perlu berhati-hati dalam menjalankan tugas dan aktiviti luar.

Difahamkan ianya berkemungkinan dirancang bagi melumpuhkan kekuatan keselamatan negara. Ianya berkemungkinan memang sudah dirancang oleh sesetengah pihak bagi mengadakan tanda colour di jari bagi merancang perkara ini bagi menghuru harakan keadaan.



22 comments:

  • Anonymous says:
    April 30, 2013 at 11:59:00 PM GMT+8

    Harap perkiraan CIA silap. Merendah rendahkan musuh (Dalam hal ini rakyat Malaysia) adalah satu kesilapan besar CIA.

    Orang Malaysia berpelajaran. Malaysia sudah mencapai tahap negara maju. Belum ada lagi negara maju yang berjaya di kucar kacirkan oleh CIA.

    "Mereka merancang dan Allah merancang juga.." maksud Al Quran.

    Dunia ini bukan main main.

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 12:15:00 AM GMT+8

    4 hari lagi ambil masa lagi ramai orang kena cat di jari. Macam mana hendak menangani masalah DAP PKR PAS? Dahlah SUARAM dan George Soros ketawa terbahak-bahak dengan Kerajaan Malaysia yang tak lihat tingkah laku DAP PKR PAS.

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 12:18:00 AM GMT+8

    http://seademon.wordpress.com/2013/04/30/incredible-ink-and-indelible-voters/
    Cat sebenar di jari bukan macam gambar cat yang palsu yang diedarkan oleh DAP PKR PAS

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 12:23:00 AM GMT+8

    Aiii...?

    Kan dakwat disyorkan oleh kawan dia ambiga?

    macam macam lah dia semua ni

    selamatkan Malaysia



  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 12:40:00 AM GMT+8

    askar didlam kereta merah itu adalah anak kepada penyokong kuat pkr batu ,dia duduk ditaman dato senu sentul..anak pak dollah askar pencen...pembelot..!!!

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 12:50:00 AM GMT+8

    rakyat malaysia dah dapat hidu permainan tian chuak dan nurul izzah.. kami tidak akan tertipu lagi ..kami rakyat malaysia yang cintakan keamanan berikrar mempertahankan tanah air tercinta.. Allahuakhbar!

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 12:53:00 AM GMT+8

    Apa pasal anak papa dan tian cua nak meroyan ni.. kami dan kamu tahu pr akan kalah.. terimalah hakikat itu .. lagi pun PR bukannya tak pernah kalah... kan dah biasa kalah..

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 1:39:00 AM GMT+8

    Semoga Allah selamatkan bumi Malaysia dari kejahatan syaitan dan iblis, dan manusia2 bersifat munafik ini....ameen..

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 2:03:00 AM GMT+8

    Tian Chua.... stain Izzah's tits and lick them clean...


    and dont forget to take good quality video as proof!!!!!!!

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 3:05:00 AM GMT+8

    Tentera Terlatih.....

    memang boleh hilang tp x 100% kesan dakwat tsb msih bole dilihat dicelah kuku dan prmukaan kuku berbeza dng kuku jari yg x dcalit dgn dkwat kekal tsb. x payah guna kanta pmbesar pn boleh nmpak kesannye lg...aku da cuba. Tian Chua & Nurul Izah jgn nk wat provok tunjukkn bukti brgambar dulu yg boleh hilang sepenuhnya....

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 3:09:00 AM GMT+8

    Tentera Terlatih.....

    memang boleh hilang tp x 100% kesan dakwat tsb msih bole dilihat dicelah kuku dan prmukaan kuku berbeza dng kuku jari yg x dcalit dgn dkwat kekal tsb. x payah guna kanta pmbesar pn boleh nmpak kesannye lg...aku da cuba. Tian Chua & Nurul Izah jgn nk wat provok tunjukkn bukti brgambar dulu

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 3:41:00 AM GMT+8

    Cuba pikir logik sket. dlm ramai-ramai tentera yg mengundi tu.. takkan sorang je dicalit dakwat yg tak kekal? cer pikir sket.. tentera yg lain yg mengundi kat tempat yg sama, mcm mana? takkan sebotol dakwat tu utk sorang je..

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 5:00:00 AM GMT+8

    Petua untuk menhilangkan datwat kekal


    Tangan yang disapu dakwat seafdalnya dimasukkan kedalam lubang pukx nuruxxzah , goyang secukupnya sehingga kesemua dakwat tersebut hilang.

    Selamat mencuba

    Ps... hanya lubang nuruxxzah saja

    ?..... proses undian djalankan dengan begitu teliti, seolah anda ingin memasuki 'surga'''. Mungkin topeng anu war dan topeng mus tooopa boleh digunakan untuk mengundi 2 kali.

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 6:09:00 AM GMT+8

    http://www.youtube.com/watch?v=NLkrYjSq5F8&feature=youtu.be

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 7:33:00 AM GMT+8

    hanya tinggal satu negara lagi di dunia ini yg Islam di tadbir urus dengan baik belum dapat di tumbangkan oleh zionis yahudi & sekutunya.....MALAYSIA...ini kali lah mereka akan cuba secara ALL OUT...utk menumbangkannya....dengan di bantu oleh si kitol si kitol dalaman...MEREKA MERANCANG, ALLAH JUGA MERANCANG....

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 7:37:00 AM GMT+8

    jangan di layan pengkhianat negara spt tian chua

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 10:46:00 AM GMT+8

    Laporan polis haruslah dibuat ke atas Tian Chua dan Nurul Izah mngenai tuduhan mereka ini.
    Biar polis menyiasat. Jika ada kes hadapkan kedua2 mereka ini bersama tentera yg dikatakan dakwat dijarinya telah dibasuh bersih dakwat kekal itu, ke mahkamah atas tuduhan mahu melakukan huru-hara dlm negera serta derhaka kpd Yang DiPertuan Agung. Kenakan Hukuman Mati supaya orang lain yg ingin terlibat dlm huru-hara di negara ini akan berfikir dua kali sebelum terlibat!

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 10:55:00 AM GMT+8

    wahai pkr, bertandinglah secara gentlemen, terimalah pilihan rakyat, menang atau kalah.

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 9:33:00 PM GMT+8

    Apa cerita Pegawai ATM Darat dpd Sg Besi ni. Nak jadi calon PRU ke? IKED KEM Sg Besi?

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 11:10:00 PM GMT+8

    Salam, memang yahudi musuh tetap Islam, tetapi jika perangai umat Islam serupa perangai yahudi spt tamak haloba, suka memecah belah, suka mengguna perkataan lucah suka dunia lebih dari akhirat jgn sedih jika umat Islam tertindas.......

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 11:35:00 PM GMT+8

    Kita belum boleh mendabik dada negara maju kerana sampah merata, kemalangan jalan raya tidak pernah surut, merokok di tempat larangan, politik beraskan kumpulan etnik....

  • Anonymous says:
    May 2, 2013 at 8:24:00 AM GMT+8

    Apa pasal yang repot polis bukan tentera tuh!...harap polis tak layan. Kecuali report daripada mangsa...atau tentera/orang yang kena calit yang tersebut.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)