Greetings

Monday, April 29, 2013

Melayu Johor belot! Sambut Kit Siang dengan meriah?


Mahu dia ... lihat video Kit Siang dihalau macam bangkai babi di Taman Tun Aminah, Skudai, Johor Baru.


Dia ingat kawasan Dr Boo Cheng Hau mudah untuk dia ambil dengan senang-senang. Tak tau cerita main curi tempat orang.

Kuburkan Kit Siang!

15 comments:

  • Anonymous says:
    April 29, 2013 at 6:50:00 PM GMT+8

    Lim Kit Siang punya suara memang sakit telinga kepada rakyat yang tinggal di Johor. Itulah sebab mereka marah dengan DAP PKR PAS punya janji tak tunaikan dan pandai buat orang ramai susah.

  • Anonymous says:
    April 29, 2013 at 7:30:00 PM GMT+8

    Steady lah org JB.buat selalu

  • Pengundi Johor says:
    April 29, 2013 at 9:12:00 PM GMT+8

    Racist, chauvinist, extremist and revolutionist, please don't disturb our peace and harmony in Johor. Till now BN has prove a good tract record. Many came, not only from other states in M'sia, but also from other country to find jobs, to do business and also as a tourist.

  • Anonymous says:
    April 29, 2013 at 9:45:00 PM GMT+8

    Johor tempat berlaku peristiwa berdarah Bukit Kepong dan serangan penganut ajaran sesat ke Balai Polis Muar (or batu pahat?lupa) harap rakyatnya jgn mudah lupa kekejaman komunis dan ajaran sesat (yg menghampiri ajaran dap dan pas)

  • Anonymous says:
    April 29, 2013 at 11:04:00 PM GMT+8

    Syabas orang Skudai!

  • Anonymous says:
    April 29, 2013 at 11:09:00 PM GMT+8

    Agaknya siapakah yang berperangai macam binatang?

  • Nadim says:
    April 29, 2013 at 11:53:00 PM GMT+8

    10 DALIL KENAPA ANWAR IBRAHIM TIDAK BOLEH JADI PERDANA MENTERI

    https://www.facebook.com/notes/ahmad-uzair-mazlan/salam-perjuangan/569494146416550

    Please Share!!

  • Anonymous says:
    April 30, 2013 at 1:14:00 AM GMT+8

    Hahahaha...Tahniah MELAYU JOHOR....Halau sampai dia tak ada tempat nak duduk. Jangan bagi muka kat dia,kita boikot terang terangan biar dia tahu langit tu tinggi mana.Mana bumi dipijak disitu langit dijunjung....TAHNIAH MELAYU JOHOR.

  • Anonymous says:
    April 30, 2013 at 11:46:00 AM GMT+8

    LKS, mcm babi.....

  • k says:
    April 30, 2013 at 2:33:00 PM GMT+8

    org tak nak bangkai babi kerana kebusukunnya yg terlampau, hanya dengan mengkuburkan bangkai babi shja lsh yg boleh menghilangkan bau bangkai busuk tersebut.

  • Anonymous says:
    April 30, 2013 at 6:05:00 PM GMT+8

    apeffff.....nak menitikkk air mata wa bebb....

    tahniah org johor...tahniahhh...

    semoga Allah swt memberi rahmat pada org johor...

    p/s.... ngesatt air mata wa bebb. hebatt org johorr...

  • Anonymous says:
    April 30, 2013 at 9:41:00 PM GMT+8

    Aku bangga jadi anak johor...
    Ingat Peristiwa Bukit Kepong..ingat Cina lahanat DAP ni..

    Sesiapa anak melayu Johor yg pangkah lahanat ni, mmg sial....

  • Anonymous says:
    April 30, 2013 at 10:54:00 PM GMT+8

    BANGGA...BANGGA...BANGGA.Tunjukkan kita orang MELAYU tak suka cina sorang nie.Menyusahkan umat ISLAM. HALAU...HALAU...HALAU dari Johor. Biar mati kebulur kat tepi selat.

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 10:58:00 AM GMT+8

    Cina ni lupa kalau berlakunya 13 Mei habis cina diJohor dilangsaikan. Kit Siang balik Kl dia selamat. Tak percaya kita tengok nanti. Singapore? Singapore akan menghantar askarnya ke JB. Peranglah antara Melayu dengan Cina.

  • Anonymous says:
    May 1, 2013 at 1:52:00 PM GMT+8

    Tahniah anak Johor, memang patut si BABI ni dihalau dari muka bumi Johor....

    Puashati aku bila tengok video si babi kena halau.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)