Visitors

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak
Jangan angkuh... terimalah Wang Ehsan

Thursday, April 11, 2013

Lagi banyak gambar!!! Adakah Hadi nafi video besi juga



Dua minggu lepas, bekas Timbalan Ketua Keselamatan PAS, Shaidi mempersoalkan keputusan Nik Aziz untuk terus mencalunkan Dr Saiful sebagai ADUN Selinsing.

Shaidi mencabar Saiful dan pasangannya membuat juain DNA untuk dibanding dengan DNA anak kedua bongsu pasangnnyanya. Sehingga kini sebelah sana terus mendiamkan diri tidak menafikan malah menjawab atau saman.



Nik Aziz pun mati-mati mempertahankan Anwar Ibrahim yang terlibat dengan China Doll dalam video yang boleh disahkan oleh Dato Eskay dan polis serta pelbagai bukti tersedia.

Malah dia mengugut sesiapa yang menuduh Anwar Ibrahim dengan hukuman tuhan kerana fitnah (walupun berbukti dan saksi). Haji Hadi pula kata video bukan bukti. DIa hanya besi tak boleh jadi saksi. Tapi video boleh jadi bukti.
 
Tengahhari tadi, kita didedahkan dengan video seks melibatkan Setiausaha Agong PAS, orang kuat Cikgu Hadi dan ahli faction ulamak, Cikgu Pa di Kedahan69ers SINI 

Kami ada pula lagi gambar-gambar lain:





Apa sekali helah yang mahu diguna, gambar-gambar di atas pasti menunjukkan ianya Cikgu Pa. Sama dengan orang di bawah:




Sebelum nak tuduh UMNO dan label UMNO sebagai UMNOporno dua ahli AMK ditangkap atas tuduhan memyebar. Baca Flying Kick SINI

Adakah Hadi mahu katakan besi juga?

TERKINI

Video berikut


31 comments:

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:12:00 PM GMT+8

    BESI. BESI. BESI
    BESI. BESI. BESI.
    TAK APA...DAH APPROVE MASUKNSYURGA....NO PROBLEM MA........

    UMNO SAHAJA TAK MASUK SURGA, SOLAT PUN TAK DAPAT PAHALA. .??

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:17:00 PM GMT+8

    besarnya suar dalam tokoh ni haha geli tgk org alim main ngan wanita tak sah isteri..nik aziz patut kenakan HUKUM HUDUD pada pemimpin ni kerana berzina..ada berani ker?

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:20:00 PM GMT+8

    anuar suka la...dah seri 1-1,

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:22:00 PM GMT+8

    dulu depa kata takde warna...sekarang dah ada warna . amacam wahai pas?

    nampak tak warna kote dia?
    orang pas kote hijau koooot

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:23:00 PM GMT+8

    lepas ceramah.......belasah indon....takbirr

  • Jijan Mali.... says:
    April 11, 2013 at 10:25:00 PM GMT+8

    OMG, I am going to have nightmare tonight. Dah tua bangka pun dok 'humping' lagi. Kahkahkah, mana nak sorok muka oii...tapi standard lah PAS-piss-puss ni. Depa muka kulit rhinocerus...tebal beb...kalau toreh dgn pisau tarak darah woo...

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:31:00 PM GMT+8

    Tak baik tuduh-tuduh tau! Bini dia kut,nikah di indon atau siam ! Sibuk nak pilihan raya ,tak sempat nak gi daftar di pejabat agama.......kesian kat kau ,depa
    tuduh kau macam-macam....... jahat betul la dia orang .

    sabar la Stopa,Haji Hadi dah kata Video tu besi,mana leh caya.... kan kan kan !

  • Skuad Penembak Anjing says:
    April 11, 2013 at 10:31:00 PM GMT+8

    teringat aku dgn doa KO bn.. patut video tu letak doa KO bn dulu utk tunjukkt puak2 haram ni knp Allah x makbulkan doa diorang.

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:33:00 PM GMT+8

    Kasi rejam sama ini lahaaanat.

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 10:38:00 PM GMT+8

    Garenti Nicky kata... itu bukan Cikgu Pa tapi "BIG SHOW" WWE.....he he he

  • Setopa M says:
    April 11, 2013 at 10:46:00 PM GMT+8

    Kamon macai pr. Cepat2 analisa! Analisa! Perut tak sama, rambut tak sama, ada tisu terbang. Apa lagi? Apa lagi???

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 11:04:00 PM GMT+8

    Menate Harakah...ambo persalahkan Harakah..kerana banyak benar iklan ubat kuat dalam akhbar tuhh...Ostad cuba make, ostad stim, ostad tala lah wei..

    Nik Rahmoh

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 11:17:00 PM GMT+8

    TAKE BEER!

  • Matrojak says:
    April 11, 2013 at 11:18:00 PM GMT+8

    Jangan terpedaya dengan label2 agama & label2 ustaz, mereka semua pun manusia, ada buat salah dan silap, maka jangan taksub sangat dgn label2 agama & ustaz malah agama2 & label2 ustaz ramai yg telah ditakluk(klik disini)

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 11:28:00 PM GMT+8

    aku tunggu si mat sapu tu punye v sek..ader kaa

  • Skuad Penembak Anjing says:
    April 11, 2013 at 11:33:00 PM GMT+8

    Tak sampai dua hari Abdullah Samah buat semayang hajat pasal pondok dia kena sita.. terus PAS KO..

  • Anonymous says:
    April 11, 2013 at 11:44:00 PM GMT+8

    JANGAN NAK TUDUH ORG UMNO BUAT. SEBAB 2 BUDAK ANGKATAN MUDA KEADILAN,
    2 BUDAK ANGKATAN MUDA KEADILAN, 2 BUDAK ANGKATAN MUDA KEADILAN DITAHAN POLIS SEBAB KES VIDEO PORNO TERSEBUT. AKU AGAK, SEBELUM NI PUN MEMANG ORANG PR SENDIRI YANG BUAT KERJA-KERJA GILA NI. DARI ATAS, SAMPAI BAWAH, SEMUA GILA PORNO. YANG BUAT SEKS, GAY, AISKRIM, DAN ADA JUGA BUAT VIDEO PORNO.. PR GILA..

  • Anonymous says:
    April 12, 2013 at 12:14:00 AM GMT+8

    wat ustajah segera abby abdi..mcmner?! ni ker yg prkara yg perlu dicontohi....skong PAS anda slamat...kuikuikui hattuihhhhhhhhh

  • Anonymous says:
    April 12, 2013 at 12:18:00 AM GMT+8

    KITA TUNGGU TINDAKAN SEGERA MURSIDUL AM PAS KE ATAS MAKHLUK ALLAH INI. PAS HANYA UNTUK MENJATUHKAN UMNO YG KONONNYA MENOLAK ISLAM.. MEREKA TIDAK SEDAR, MEREKA SENDIRI BERPAKAT DENGAN MUSUH2 ISLAM.. MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI..

  • Anonymous says:
    April 12, 2013 at 12:18:00 AM GMT+8

    ustajah abby kalu tau mesti die marah....ye la Tok pa x ajak join....kuikuikui hattuihhhhhhh

  • Anti PR says:
    April 12, 2013 at 12:24:00 AM GMT+8

    Bila dah pandai agama, lepas ngancut kononnya taubat. Dahlah tua, alim pulak. Malulah sikit. Itulah yg dinamakan ego. Org mcm ni yg paling kita menyampah sbb cakapnya macam dia malaikat. Kalau video Lim Kit Siang taklah juga sebab dia semua halal. Hancur negara kalau manusia mcm ni memerintah sbb semua pemimpinnya berebut nak cari tempat pancut.

  • PokNik Soh says:
    April 12, 2013 at 12:45:00 AM GMT+8

    Jika nama baik Allah gagal dipertahankan, tunggulah masa nama baik sendiri tidak akan dilindungi oleh Allah.

    Tidak menjadi laknat bagi Allah nama dan kebesaranNya dipermainkan. Namun laknat dan keji itu keatas makhlok yang hina dan zalim pada diri sendiri.

  • JantanKuat says:
    April 12, 2013 at 12:47:00 AM GMT+8

    Patutlah dah tak menegakkan Negara islam, rupanya dok sibuk menegakkan kote

  • Papagege says:
    April 12, 2013 at 2:17:00 AM GMT+8

    Janggut mcm stopa ali, muka mcm stopa ali tp perut x sama.

  • Anonymous says:
    April 12, 2013 at 3:01:00 AM GMT+8

    Kantoi sudah... ~~
    Pas, cepat buat siasatan.
    Ni mesti bukan dia ni walaupun jelas tang2 lagi.
    kembar 10 iras kot.
    Dlm Malaysia ni kan ramai kembar tapi tak sama.. Hehehe :P

  • Anonymous says:
    April 12, 2013 at 8:20:00 AM GMT+8

    Eee....wekwek...dirty old man.

  • Anonymous says:
    April 12, 2013 at 8:23:00 AM GMT+8

    tak heran- pok2 alim dari Msia memang suka * berdakwah* di Indon/ Patani/ulu2 Filipina.....memancut aje kerjanya.Tempat murah bang. Untuk bini mitali (aka IDIOT) di kampung - mesti bawak balik souvenir punya - kote berpenyakit!

  • anaQarbana says:
    April 12, 2013 at 9:25:00 AM GMT+8

    semasa mengurut, perempuan tu asyik tengok kamera je, projek kot...ataupun perempuan dah perangkapkan mangsanya, berdasarkan dialog, menunjukkan mereka berdua dah akrab, dah selalu buat kerja tu, siap bagi duit lagi, siap berbincang pulak tu pasal sewa rumah dan hutang, laki bini kot....

  • Anonymous says:
    April 13, 2013 at 3:06:00 AM GMT+8

    Anonymous says:
    April 11, 2013 at 11:44:00 PM
    Nanti sekejab kenapa Negara Malaysia kena ikut Negara Amerika Syarikat dengan lebih rekod video porno?

  • Jem An says:
    April 14, 2013 at 7:33:00 PM GMT+8

    Agaknya la ya rmai rupanya org2 cm ni nk jdi gingolo... Tpi pasi APA dh tua2 beruban baru nk jdi gingolo.....

  • Jem An says:
    April 14, 2013 at 7:35:00 PM GMT+8

    Ishhhh..,isshhhhhh... Kesian mak bpk dia ank jdi cm tu..

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)