Sunday, April 28, 2013

Kit Siang guna UGUTAN terhadap pengundi Cina yang tak undinya


Sebelum pilihanraya bermula, Kit SIang melalui Melayu yang dikuda, Salahuddin Ayub menyebut pihak BN akan bermain politik rasis.

Pelbaga kata-kata biadap dan rasis telah keluar dari penceramah DAP lain di seluruh Johor, tetapi belum lagi dari mulut Kit Siang.

Kali ini dia sudah bertambah galak dengan waktu kempen tinggal seminggu dan hadhirin di ceramahnya sudah menarik ribuan penonyon Cina.

Ketika program walkabout hari ini ketika bertemu dan bersapa dengan pengundi Cina Gelang Patah, Lim Kit SIang berkata secara terbuka dgn pengundi Cina Gelang Patah kata org cina yang tak undi kaum sendiri sebagai pengkhianat. 

Kata-kata sedemikian akhirnya mendedahkan bahawa DAP bukanlah pejuang demokrasi atau multiracialism tetapi perjuangan perkaumancuvanis cina.

Sebelum ini, tukang kempen DAP hanya bermain secara diam-diam dan sorok untuk memberi tekanan kepada kaum CIna untuk mengundi Lim Kit SIang.

Difahamkan ada 100 operatif psywar CIna yang MENGUGUT PENGUNDI CINA dimana  mana-mana kaum Cina yang tak undi Lim Kit Siang boleh dikesan dan mereka akan di "hukum."

Satu SMS dalam bahasa CIna tersebar yang mana satu tekanan dilakukan dari cina pro DAP kepada pemimpin tertentu dalam masyarakat Cina untuk tidak membantu calun BN.

<遗臭万年>

各位华社学校神庙庆中元体育会,所有理事, 之前张秀福是很受尊敬的人市议员, 竟然和总会长勾结巫统出卖我们华社,{振林山 }这位汉奸走狗不应该在我们华社学校神庙出现. 会污染我们 如果被巫统胜了 我们华人连狗都不如 .希望华人要争气!
请转发出去!


致张秀福助选团;你们这班汉奸走狗,狗阵污桶己腐败了几十载,你们卖华暝政算是华人公会,为何至今还不觉醒呢?为了私利任何事都能违背良心去做,丢尽我族的脸.(老大做太监、小弟做小狗,有钱好办事做戏也一流)

Maknanya bermaur rasis:



semua pertubuhan cina, sekolah, tokong  , semua ajk, teoh siew hock adalah seorang ahli majlis yang dihormati sebelum ini, beliau bersama dengan presiden telah khianat masyarakat cina. ( gelah patah ) orang sedemikian tidak harus berada di pertubuhan, sekolah dan tokong. Mencemarkan kita. Kalau BN menang, kita masyarakat cina akan dihina. Demi kebaikan masyarakat cina , tolong sambung.
 

kepada rombongan bantuan undi teoh siew hock, kamu semua pengkhianat. Umno bn telah berpuluh tahun rasuah. Kamu semua ini tidak layak mewakili masyarakat cina. Mengapa sampai sekarang masih tidak insaf? Demi kepentingan diri perkara apa pun boleh buat. Memalukan kaum Cina ( boss jadi sita, adik jadi anjing. Ada duit boleh sesuka hati dan pandai berlakon)

Ianya berbau rianya di kesan di mana  Jason diuguy supaya yak membantu Ghani walaupun dia mahu menyokong.

Adakah penyokong Jason tidak bergerak???

12 comments:

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 2:03:00 AM GMT+8

    Sdra

    Lim kit siang dah lupa agak akan genetik bangsa sendiri .
    Dia lupa dan tidak ingat lagi bahaw kaum cina adalah kaum yang amat praktikal dan pragmatik, dan mampu evolve for survival, jelas di bukti semenjak 1945.
    Maka, kita yakin dan percaya, kaum cina yang masih mendominasi ekonomi dan kewangan malaysia, akan tetap government friendly ,sama ada PR atau Bn , atau PAS pun, memerintah Negara.
    Lim Kit Siang: Tak payah ugut .
    mereka nak tuju kesejateraan kekayaan duit tang banyak makan yang lazat.

    Tak perlu ugut :
    Mereka sudah memang suka dan sayang kapada anak anda,sebab akan dasar dap yang lebih sino sentrik dari mca.
    kalu Dap dapat menang semua kerusi Parlimen, anda agak, ACCIM,Dong Zhong SCAH,persatuan persatuan kaum cina,tokong yang berbilang 100,000 ) akan bantah,mogok,tidak bekerjasama ?
    Tak payah jadi genster lah.
    dalam dap pun ada demokrasi ber puak.Ikut sitem kadre, serupa maca pap dan pk tanah besar.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 2:23:00 AM GMT+8

    Baguslah.. Kan karpala pusing dah ugut nak saman Tun Mahadir..,ha! Ni tengoklah karpala pusing bukti betapa kolotnya kit siang ni.. Tapi tentulah karpala pusing jadi lawyer bukan nak menegakkan kebenaran undang2.. Kerjaya lawyer adalah kuda tunggangan utk politik dia..Sama macam pas pis pus yg memperkeldaikan agama utk politik. 2x5=5x2

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 2:57:00 AM GMT+8

    Terbukti Lim Kit siang yang racist nak mampos, Tun DR M ternyata benar lagi!

  • akaz says:
    April 28, 2013 at 6:12:00 AM GMT+8

    Sudan dijangka. Betul apa yg telah dikata dalam blog Tun Mahathir. Apatah lagi hari berkempen tinggal beberapa hari saja, "Trump card" akan digunakan untuk final push.

  • njah50 says:
    April 28, 2013 at 9:26:00 AM GMT+8

    Tak payahlah DAP nak mengugut pengundi. Saya dibesarkan bersama-sama orang Cina. Saya bersekolah bersama-sama orang Cina dan India, tiada masaalah. Saya mengajar di sekolah berbilan kaum, tiada masaalah. Orang-orang dalam DAP yang mengeruhkan susana harmoni di Malaysia. Isteri saya orang Cina, jiran-jiran saya orang Cina, tiada masaalah. DAP yang banyak menimbulkan banyak masaalah.

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 9:41:00 AM GMT+8

    Pengundi cina johor yg rajin berusaha harus ingat bahawa seumor hidup kit siang tak pernah bekerja hanya jual air liur saja. Tembar fitnah dan main sentimen racist saja tapi lihat kehidupan anak beranak nya. Senang lenang. Kuburkan politik tipu dan perniaagaan air liurnya. bantu dap untuk ubah partinya supaya jadi pembangkang lebih credible dengan ubah dan buang pemimpinnya seperti kit siang, karpal, guan eng dan seluruh geng cec yg tidak diiktiraf ros.

  • tokgaru says:
    April 28, 2013 at 10:08:00 AM GMT+8

    Blog Papagomo melaporkan semasa berceramah di Kampong Abdullah, di Segamat, Johor ..... Anwar Ibrahim minta doa supaya Tun Mahathir mati.

    Ish ish ... tak baik doa macam tu. Orang islam yang pro Umno tak disuruh berdoa macam tu, dan tak pernah lagi ada orang islam pro Umno berdoa semacam itu. Doa macam tu selalunya dibuat oleh orang islam pro Pas/PKR.

    Pas contohnya, pernah berdoa kat Allah minta Najib pecah perut, pernah doa kat Allah minta Umno KO. Ada Najib dah pecah perut ? Ada Umno dah KO ? Tidak, bukan ...

    Itu maknanya Allah tak berkenan dengan doa2 pelik macam tu. Kalau Allah berkenan dah lama Najib pecah perut, dah lama Umno berkubur.

    Meh pakat ramai2 ikut saya berdoa,

    " Ya Allah tuhan sekalian alam. Kami mohon kau berikan hidayah kepada pemimpin islam kami dari Umno, Pas dan PKR supaya sama2 bermuafakat menjaga agama mu, menjaga kebajikan bangsa kami dan menjaga keselamatan negara kami. Ya Allah, kau jadikan negara kami sebuah negara yang aman dan sejahtera, kau jadikan kami seluruh rakyat negara ini hidup dalam keadaan harmoni diantara satu sama lain walau pun kami berbeza bangsa, berbeza bahasa, berbeza kebudayaan dan berlainan agama. Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, kau jadikan tanggal malam 5hb Mei 2013 bersamaan 24hb Jamadilakhir 1434 dan hari2 selepas itu sama keadaan seperti hari2 yang pernah kami lalui sebelumnya. Ya Allah, jangan lah kau hukum kami seperti mana kau hukum saudara seagama kami di beberapa negara di timur tengah hanya kerana mereka engkar terhadap seruan perpaduan oleh mu. Ya Allah, dengar lah rayuan kami, terima lah rintihan kami, kami tak mungkin akan dapat melaksanakan perintah mu dengan sempurna, kami tak mungkin akan dapat menjaga agama mu dengan sebaik2nya, jika sekiranya negara kami ini dalam keadaan huru hara. Amin, Ya Rabbulalamin "

    Setiap anda yang membaca posting saya ini, ertinya anda turut bersama saya berdoa. Mudah2an ramai yang membaca sambil berdoa. Jika 13 juta pengundi membaca doa ini, insyallah, Allah akan beri petunjuk untuk SELAMATKAN KITA dan NEGARA KITA.

  • Hakimi Hashim says:
    April 28, 2013 at 10:45:00 AM GMT+8

    ape yang Dap tuju pada org lain.sebenarnye tu la mereka.nak hapus ptptn tapi maksud yg tersirat adalah pinjaman pendidikan mara.yg org cina xdapat
    nak hapuskan tol sebenarnye nak musnahkan bisnes tunai org melayu yang pungutan sehari melebihi sejuta ringgit
    dan perkerja tol dari pengurus ke pemunggut tol akan hilang kerja.
    yang akan musnah adalh ekonomi melayu yang baru nak berlari2 anak

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 12:17:00 PM GMT+8

    bukan ker kempen ugutan macam ni salah?spr x ambil tindakan ker?pemantau pilihanraya mana?kalau hal berkaitan dengan bn cepat jer diorg bertindak

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 2:04:00 PM GMT+8

    Wa punya gitlfriend pun cina tapi ok sebab bukan cina dap. Dapsters saja yg racist dan extremist. Non dap chinese are practical and cantik and sexy ma.....

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 3:01:00 PM GMT+8

    MACAM MANA MEREKA NAK BERTINDAK ATAU MEMBANTAH, KERANA PIHAK BN SENDIRI PUN TIDAK MENGAMBIL SEBARANG TINDAKAN POSITIF UNTUK MENGAJAR MEREKA. SAYA YAKIN KALAU GHANI OTHMAN MAHU MENANG DI GELANG PATAH, MEREKA KENA BEKERJA DENGAN LEBIH KERAS, INI MERUPAKAN MARUAH BANGSA, UGAMA DAN NEGARA. TINDAKAN SUSULAN DAN PROGRAM YANG POSITIF YANG BERTERUSAN KENA DIAMBIL BAGI MEMASTIKAN BAHAWA KEMENANGAN BARISAN NASIONAL

  • Anonymous says:
    April 28, 2013 at 3:20:00 PM GMT+8

    Unspinners h.p. saya dah dapat banyak spam sms daripada DAP orang. Lagipun jika Lim Kit Siang ugut orang Cina di Johor mereka lebih pentingkan maruah keluarga bukan maruah orang dari luar. Ugut lagilah Lim Kit Siang nanti pergi ke penjara tahu tak!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)