Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, April 27, 2013

Dah dedah pun, PR sebar juga surat palsu Qardawi palsu



Ada 13 perkara yang sudah didedahkan sebagai penipuan dan kepalsuan yang akan dilakukan oleh PKR sebagai bahan kempen palsu.
 
Walaupun didedahkan, pihak PKR tak malu untuk sebar surat Qardawi palsu yang dah diketahui dan disebarkan di akhbar. Bahan-bahan ini semua dah sampai ke Negeri Sembilan dan disebarkan kerana di kawasan kampung mudah sikit untuk ditipu.

Surat palsu Qardawi kononnya mengeandungi ulamak terulung dunia untuk menyokong Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Bagi memberi keyakinan rakyat dan counter pendedahan lebih dahulu yang dibuat, mereka guna pula Tok Guru palsu untuk lancarkan surat palsu ini.

Takde malu dan rasa bersalah langsung Nik Aziz untuk berbhong

Pendedahan surat palsu ini sudah dibuat oleh Dato Zulkifli Nordin.

Dia jyga mendedahkan Anwar menggunakan penterjemah untuk menipu maksud sebenar yang dikatakan Yusof Qardawi ketika suatu masa datang memberi ceramah. Ia dimanipulasi supaya membela salahlaku liwat anwar.

Zulkifli sudah memberitahu penipuan yang dilakukan Anwae pada Qaedawi sendiri

Qardawi telah memuji kepimpinan Dato Najib sebagai PM yang memperjuangkan Islam dalam agenda pentadbiran dan pembanunan negara. 


4 comments:

  • Anonymous says:
    April 27, 2013 at 5:52:00 PM GMT+8

    nak buat lagi di bandar baru uda johor bahru malam ni .pembohong ni berani betul.aku harap orang taman ini tak tertipu & termakan hasutan.

  • Anonymous says:
    April 27, 2013 at 6:34:00 PM GMT+8

    Kenapa tidak dptkan surat penafian dpd Qardawi melalui kedutaan kita di negara Arab?

  • Anonymous says:
    April 27, 2013 at 8:56:00 PM GMT+8

    Tak lama lagi akan keluarlah kenyataan sebenar oleh Qardawi. Kita tunggu je....

  • Anonymous says:
    April 27, 2013 at 9:33:00 PM GMT+8

    Dr Yusuf bgtau hang sendiri ke surat tu palsu ?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)