Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Sunday, April 14, 2013

Cuba Hadi tunjuk video dan pertahan pada Datin


Video seks: Hadi nafi Mustafa terlibat, hanya lakonan

Oleh FARHANA JONI

SAMARAHAN 14 April - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini terus menafikan penglibatan Mustafa Ali dengan rakaman video seks yang kini tersebar di internet sebaliknya mendakwa ia hanyalah lakonan yang dibuat oleh pihak-pihak tertentu.

Abdul Hadi turut mendakwa, Setiausaha Agung Pas itu sudah uzur sehinggakan sejak beberapa tahun kebelakangan ini menunaikan solat secara duduk.

Justeru beliau berkata, mereka yang menghasilkan rakaman tersebut sepatutnya "menggunakan pelakon yang lebih muda" dan bukannya seperti yang dipaparkan dalam rakaman tersebut. - UTUSAN ONLINE

Sebelum itu:

 Presiden Pas, Dato’ Seri Abdul Hadi Awang memberi respon bahawa Setiausaha Agung Pas Dato’ Mustaffa Ali yang digemparkan dengan isu video sex tidak akan bertanding dalam PRU 13.

Bagaimanapun beliau akan meneruskan perkhidmatan Dato’ Mustaffa Ali sebagai Pengarah Pilihanraya Pas Pusat.

“Dia bertanding semua di tempat di Malaysia, dia Pengarah Pilihanraya Pas,” kata Haji Hadi kepada beberapa wartawan di perkarangan Masjid Rusila tadi.

Mengulas lanjut dengan tragedi tersebar video sex Mustaffa Ali, Hadi berkata:

“Saya tak suka politik seperti ini dilakukan untuk mengaibkan pemimpin hatta kepada Dato’ Najib sekalipun”.

Presiden Pas berkata, beliau akan solat hajat bersendirian bagi mendapat pertunjuk Allah mengenai isu pembongkaran video sex yang dikaitkan dengan Setiausaha Agung Pas, Dato’ Mustaffa Ali.

Beliau juga turut mengulas tidak mustahil rakaman video tersebut diedarkan oleh rakan parti dari pakatan rakyat sendiri untuk menjatuhkan imej Mustaffa Ali memandangkan pembahagian kerusi calon PAS pada PRU 13 ini ditentukan oleh Mustaffa Ali.

Hadi juga turut mengesahkan bahawa memang terdapat perebutan kerusi parlimen dan dun diantara PAS dan PKR bagi menghadapi PRU 13 ini dan ianya amat merumitkan bagi kedua dua parti untuk mencapai keputusan.

Sumber Sinar HARUAN

P/S 

Cuba Hadi dan Stopa tunjuk video di SINI pada isteri Datin dan cuba jelaskan ianya tak betul dan hanya besi.

Difahamkan dari laporan akhbar bahawa Dato Mustapha  Ali pun turut menafikan terlibat dalam video tersebut dan enggan letak jawatan sebagai Setiausaha Agong. Dia akan buat roadtour untuk menjelaskan kedudukan.

Panggillah Stopa Spender Show.

13 comments:

  • Anonymous says:
    April 14, 2013 at 3:26:00 PM GMT+8

    Org yg uzur kalau dgn betina muda terus jadi hero.. kekekeke!!
    Bertaubat le Setopa! sebelum terlambat.. semua org yg tengok video sex kau tu yakin lelaki tua buncit tu dan beruban tu memang kau 100%!

  • anaQarbana says:
    April 14, 2013 at 4:46:00 PM GMT+8

    Kita@Saya boleh terima pendapat@pendirian Hj hadi tu...
    Persoalannya sekarang....siapa pelakon lelaki tu......dan siapa pulak pelakon wanita tu....siapa pengarahnya, di mana lokasi pengambaran....bila pengambaran itu....tolong dedah...senang je...

  • arizmaya says:
    April 14, 2013 at 5:32:00 PM GMT+8

    skrip sama...
    kalau anwar...
    "saya sakit belakang... nak berdiri pun payah.. jangankan nak hantam saiful.. mana larat"
    mustapha ali
    "saya uzur lama dah.. nak semayang pun kena duduk..."

    ala.. nak taram awek tu bukan payan bangun duduk pun... sambil baring dan meniarap jer...
    aaahhh! I am cominggg..i am comminggg..
    kehkehkeh lobai pun bila nak inzal speaking london ..

  • Anonymous says:
    April 14, 2013 at 6:08:00 PM GMT+8

    Datin, kasi pancung itu kambing tua keladi punya kote. Kasi makan obat mati pucuk terus lagi best.Sebelum tu kikis dia punya bank account habis2. Muka macam ni sundal batam puki busuk aje kot.

  • Anonymous says:
    April 14, 2013 at 7:10:00 PM GMT+8

    Sepanjang usia memperjuangkan matlamat berlandaskan Islam,dipenghujung usia tewas diperhinakan oleh keserakahan hawa nafsu sendiri.,

  • Anonymous says:
    April 14, 2013 at 10:55:00 PM GMT+8

    hahahaha!!

  • Anonymous says:
    April 15, 2013 at 12:22:00 AM GMT+8

    Ini hanya confirm betapa bodohnya parti tu dan bangang ketua2nya. Dulu bolih lah, sekarang semua rakyat berpelajaran termasuk org2 kampong. Banyak anak2 org kampung yg jadi doktor dan engineer. Pas tak ubah2 bodoh mcm dulu.

  • Anonymous says:
    April 15, 2013 at 8:56:00 AM GMT+8

    Tak guna kau tobat Stopa. Orang Islam yang terlebih mengetahui dan alim seperti kau patut tahu berzina itu SANGATlah haram. Sebelum kau buat kerja tu aku percaya hati kecil (hati iman)kau dah bisikkan pada kau yang benda hendak dibuat ini berdosa tapi kau buat juga. Tunggulah habuan kau di neraka ALLAH SWT nanti. Hukum kau didunia ini hanya satu saja. Direjam dengan batu sampai....

  • Anonymous says:
    April 15, 2013 at 11:22:00 AM GMT+8

    http://www.youtube.com/watch?v=vems9f7YqoE
    Jangan lupa jika Anwar Ibrahim dan ahli PKR DAP PAS kita akan ikut macam warganegara Amerika Syarikat.

  • Anti PR says:
    April 15, 2013 at 3:29:00 PM GMT+8

    Anwar pun uzur juga tapi dia antara pemimpin yg hebat sepanjang zaman. Mostopa tak boleh sujud tapi dia boleh mengenjut. Kah..kah...kah.. Pejuang islam akhir zaman.

  • Anonymous says:
    April 15, 2013 at 4:28:00 PM GMT+8

    tu spender ke gebor tuu...

  • Anonymous says:
    April 17, 2013 at 8:38:00 PM GMT+8

    siapa kongkit siapa aku peduli apa bodoh u orang kecoh sangat apa hai

  • Anonymous says:
    April 17, 2013 at 8:43:00 PM GMT+8

    siapa kongkit siapa aku peduli apa bodoh u orang kecoh sangat apa hai

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)