Visitors

Monday, March 11, 2013

Tabik spring kesegeraaan tindakan Zahid Hamidi



Dato Dr AHmad Zahid Hamidi memberitahu Pamglima TUDM akan siasat dan ambil tindakan disiplin terhadap pegawai TUDM kimak yang perlecehkan polis di Facebook.


Baca pendedahan kami berkenaan si mangkuk atas di SINI.

LEpas kena tindakan ini, pasti akan diumumkan kelak masuk PKR ... macam Jeneral2 kecewa yang ada.

10 comments:

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 1:08:00 PM GMT+8

    muka macam beruang tanah...pandai mengutuk jer...

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 1:17:00 PM GMT+8

    kesian sibongok dan bangang umno ni,,dalam otak depa tak ada yang baik melainkan umno,,,kah,kah,kah

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 1:24:00 PM GMT+8

    silap2 boleh hilang pencen ni. apa punya mangkok askar mcm ni. dah byk sangat makan rasuah ni sbb tu boleh kutuk dan ludah pakaian yg dia pakai. cuba ko renungkan kembali masa ko baru2 masuk TUDM dulu, apa yg ko tau. satu habuk pon tak tau. TUDM lah yg membentuk sahsiah dan jatidiri kau sehingga jadi manusia. tapi malangnya ko tak tau bershukur. askar mcm ni kalau berperang, dia la yg akan pecahkan semua rahsia dan senang nak berpaling tadah kepihak lawan atau sekurang2nya tembak rakan sendiri dari belakang.

    boddo mcm taikk...

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 1:34:00 PM GMT+8

    pangkat apa ni..kaptan ke..?

    aduhaii..
    xsempat nak terima...
    dah kena buang !!!

    Kapten ATM dan Superintendan PDRM disetarakan dengan Gred 44

    2013/03/11 - 12:14:54 PM

    Jawatan Kapten ATM dan Superintendan PDRM dalam Gred 41 kini disetarakan dengan Gred 44 perkhidmatan awam: PM

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 1:34:00 PM GMT+8

    Kalau betul beruk ni yang cakap, aku doa polis2 yang jumpa dia kat jalan langgar je kasi mamposss . . .

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 5:39:00 PM GMT+8

    Kesian tengok kau, asyik kena liwat Dan kencing je le. Dalm hati Dan jiwa kau asyik peliwat peliwat peliwat. Pegi lah tengok cermin

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 6:42:00 PM GMT+8

    Dia ni mmg glamer kat virtualnet.mulut longkang.so x hairan dia leh komen cmtu

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 11:47:00 PM GMT+8

    Dah memang betul umno tu baik. Tak nampak ke. Kita orang boleh hidup aman damai, dapat buat amal ibadat, dapat kerja dengan gaji lepas tu pergi makan angin kat dalam negeri tampa ada rasa takut di samping segala galanya ada, cakap aje..aku bangga dengan negara ku Malaysia. Hidup BN.

  • Anonymous says:
    March 13, 2013 at 6:16:00 PM GMT+8

    Ishhh...awatlah lagu tu hang khalid oiii. Aku ni nak jadi askar dulu tapi tak dapat. hang ni dah ada pangkat besaq baguih dah tapi lupa diri pulak. kesian mak bapak anak bini hang tau dak. pasni aku ras depa mesti ambik tindakan kat hang. Cuba habaq bagi, hang buat lagu tu kaaaa???? awatlah bengap sangat lagu tu kahalid oiii...tokwan sedih sangat tau.....malu sunggoh tokwan anak melayu laguni...

  • Pok Leh says:
    March 14, 2013 at 1:07:00 AM GMT+8

    Mmg celaka si khalid barua ni

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)