Thursday, March 7, 2013

Raja dan Rakyat sedih dan simpati TAPI pembangkang ....


Putera Sultan Johor mencemar duli untuk pergi ke kubur ketika pengkebumian rakan satu skuadnya dan sebelah katil semasa latihan polis, Allahyarham Azrul dikebumikan .

Begitu sekali sedih dan hargai sekali putera Sultan Johor kepada rakannya. 


Di Padang Terap Kedah, kaum Wanita Umno mengadakan tahlil dan mendoakan keselamatan pejuang anggota keselamatan di Lahad Datu.


Di lapangan terbang, wanita memeluk untuk memberi bahu untuk ditangisi balu-balu anak yang kehilangan suami kerana terkorban ketika bertugas. 

Di Kelantan, pula ....



Betul ada orang PAS buat dan laporkan kononnya mereka buat majlis mendoakan anggota keselamatan yang dah terkorban dan keselamatan bagi yang masih berkhidmat.

Tapi kenapa PAS tidak beri kenyataan dan pendirian tentang penglibatan Anwar Ibrahim bertemu Nur Misuairi yang mana orangnya ada bersama menyerang. [Baca WikiSabah SINI]

Orang-orangnya sedang belayar ke Sabah [Baca WikiSabah SINI]


Rakyat dah marah hingga membakar banner yang ada muka Anwar Ibrahim.

PEMBANGKANG TAK PRIHATIN LANGUNG

Mana tak kalau dilihat tindak tanduk pembangkang.

Sebenarnya PAS tak ikhlas pun dalam melaporkan di Harakah buat majlis untuk terkorban kerana perangai mereka masih ubah


PAS buat munajat? Bukankah munajat adalah ibadah untuk diri sendiri?

Sekurang-kurangnya hentikan politik sebentar sementara satu negara bersama dan bersatu di belakanag anggota keselamtaan dan pertahanan ....




Dikala negara bersedih, PAS boleh terus sibuk berkempen untuk melakukan penghinaan kepada pengundi melakukan apa yang dikata Nik Aziz sebagai memberi ayam dan itik makan 


Terus dengan maki hamun dan penghinaan.




Mat Sabu pula berada di London menghasut pelajar-pelajar. [Baca MIK SINI]

Sesuaka hati penyokong mereka berkata di media sosial











Tak tahu lah PAS atau PKR ... sama saja Pakatan rakyat juga. Komen-komen bodoh tanpa pri kemanusian dan tiada simpati

Manakala DAP macam sifat lama mereka sebagai komunis untuk manjadi batu api melemahkan semangat pihak keselematan dengan memperkecilkan kebolehan mereka di mata rakyat. 

DIharap ini akan melemahkan semangat dan menaikkan kemarahan anggota keselamatan di tempat lain untuk undi mereka. 



Bapa komunis menyiarkan untuk mempersoalkan kebolehan pihak keselamatan.





Pencacai Lim Kit SIang yang merupakan bekas wakil rakyat UMNO yang kecewa disebabkan dirinya tak jalankan peranan sebagai wakil rakyat bersuara. Tapi maklumat salah. Kah kah kah .... baca KeKL  SINI

Nampak niat dia adalah seperti Tian Chua untuk menyalahkan UMNO dan perlecehkan.



Tapi pura-pura sokong anggota Perkhidmatan si Melayu berhati Yahudi Zionis ini. 



Kawan dia Aspantat pula tak habis-habis menghasut dan perlecehkan dengan cara kampong untuk bodohkan orang kampong. Ingat dia nak bodohkan orang kampung tapi sebenarnya dia yang bodoh!!!

3 comments:

  • Anonymous says:
    March 7, 2013 at 3:01:00 PM GMT+8

    report la bro...

    klw jmpe mamat bodoh tu, blasah smpai separuh mati..tgk die nak gi report kat sape..

  • Anonymous says:
    March 7, 2013 at 5:05:00 PM GMT+8

    Memang sah Anwar bersaudara dengan Iblis, bila kita tengok dan amati dia punya cakap di depan orang ramai juga media. Sungguh mengagumkan, dengan penuh confident dan riak wajah iblis dia yang menghembuskan hasutan puaka maka ramai yang terpedaya dengan kata2 bohongnya. Benarlah seperti mana ayat Al Quran yang menceritakan tipu daya syaitan. Entahlah sama ada babi tua ini memang ada mengamalkan Ilmu pemerangkap ataupun memang dia dah kowtim dengan iblis untuk sehidup semati di neraka jahanam nanti.. Setiap insan yang berhadapan dengan Babi tua ini wajib berhati-hati dan mohon perlindungan Allah daripada terkena racun mata iblis yang ada pada Babi tua ini.. Seperti sumpah yang telah dilafazkan oleh pejuang Allah, Manusia munafik lagi keji ini hanya menunggu masa untuk dihancurkan.

  • Anonymous says:
    March 8, 2013 at 8:50:00 AM GMT+8

    Masalahnya lama kelamaan dengar ahli pembangkang menghasut pengundi mula mengambil mesej 100% tanpa lihat motif dan tingkah laku ahli pembangkang.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)