Friday, March 1, 2013

Perisikan FIlipina dakwa Anwar dalang kematian 13 orang



Kami petik dari Phillipines Inquiry berikut:



Sepenuh di ABITW SINI

Petikan utama berikut


Ini bermakna Anwar bersekongkol dengan pihak asing untuk menyerahkan Sabah kepada asing. Ini adalah tindakan pembelotan yang layak digantung.

Alfatihah buat ....

Inspector Zulkifli
Pasukan Komando VAT69:

1. Insp G/17992 Zulkifli bin Mamat (death)
2. Kpl 113088 Sabaruddin bin Daud (death)
3. Kpl 135383 Azman bin Ampong (death)
4. Kpl 152133 Mohd Tarmizi bin Hashim (injured hand and feet at the Lahad Datu Hospital)5. Kpl 176533 Mohd Qaiyum'aiqal bin Zolkifli (injured right shoulder and both feet at Sandakan Hospital)

Dan pihak Sulu, 10 orang terkorban.

AL Fatihah

23 comments:

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 8:45:00 PM GMT+8

    bagi anwar ini la pilihanraya dia yg terakhir...

    so do or die adalah prinsip anwar dlm hadapi p/raya 13 kali ni...

    so anwar akan buat apa saja utk menang.. waima jual nama tuhan, balon amoi, hasut sultan sulu, dll...

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:00:00 PM GMT+8

    apa punya sial manusia bnama anuwar brahem ni..

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:10:00 PM GMT+8

    Abes nk biar je si kote bengkok tu... Polis buat apa?? Sbb ni la ptt ada isa...

    Al-Fatihah buat yg terkorban semoga d tempatkan d kalangan orang2 yg beriman..

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:15:00 PM GMT+8

    Ayuh kita sama2 memastikan setiap sen yg Anwar laburkan agar beliau mendpt kuasa dgn mewujudkan kekacauan di negara kita menjadi sia2...

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:18:00 PM GMT+8

    Kerja anwar dan.Saudara dia CIA.

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:39:00 PM GMT+8

    telah lama berkawan dgn yahudi...inilah orgnya!!!

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:46:00 PM GMT+8

    I am disappointed with our menteri of KDN. He should take responsibility and resign. What is he is doing at Palestine event when our sovereignty is challenged and our security forces are defending our land.

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 9:49:00 PM GMT+8

    Sian kerabat Sultan Sulu diperbodohkan oleh Anuwar ...dia pergunakan mereka untuk buat kacau kat Lahad Datu...pas tu salahkan pihak kerajaan Malaysia macam mana mereka boleh lolos masuk ke Lahad Datu...dasar Dajjal ...

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 10:29:00 PM GMT+8

    Kebodohan manusia gila kuasa hingga sanggup menyatimkan anak anak.

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 10:35:00 PM GMT+8

    This Anu is a real bastard. So is the f**king Tian Chua who says it is all UMNO`s doing. They will politicise everything. Even the death of our security personnel.

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 11:13:00 PM GMT+8

    Anwar syaitan jenis manusia!!!Now, he's got blood on his hands! Sial! Celaka! Suey!

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 11:29:00 PM GMT+8

    satu lagi sendiwara pembangkang untuk menkucar-kacirkan sabah..mereka tahu sabah asset untuk BN..jangan berlembut dengan penceroboh haram ini..kalau negara lain mereka sudah lama diusir kalau tak dihapus..

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 11:33:00 PM GMT+8

    cina sial tu apa yg kau tau..nyawa terkorban nak dipolitikkan..elok kau masuk hutan jadi komunis..kau hidup aman sebab askar polis melayu yang jaga kau siang malam..cilaka punya babi..

  • Anonymous says:
    March 1, 2013 at 11:44:00 PM GMT+8

    Alfatihah buat perajurit yg terkorban/mati syahid di Lahad Datu. Wahai penderhaka agama bangsa dan negara insaflah.. bertaubatlah sementara masih ada masa. Kerja2 jahat yang engkau lakukan ini amat hina sekali dan akan tertulis dalam sejarah bangsa.
    Allah mahakaya, satu persatu kehinaan yg di lakukan selama ini terbongkar.
    Kepada para penyokong, tinggalkanlah manusia durjana ini jangan bersekongkol dengannya melakukan kedurjanaan ini


    Cikgu Pencen
    MALIM NAWAR

  • TAWAU GONDRONG says:
    March 2, 2013 at 2:21:00 AM GMT+8

    SEMOGA KETURUNAN KAU AKAN TERCELA DAN MENDAPAT SIAL SEHINGGA HARI AKHIRAT WAHAI ANWAR ANAK IBRAHIM. KAU ADALAH SI KITOL. MEMANG BENAR KAU ADALAH ANAK DIDIK YAHUDI JAHANAM. KAU SANGGUP MEMBUATKAN UMAT ISLAM SESAMA SENDIRI BERBUNUHHH.

  • Anonymous says:
    March 2, 2013 at 8:54:00 AM GMT+8

    This is one of the reasons why they wanted the ISA abolished. So that they can bring in foreign elements to destroy the present government.

    At the end of the day Malaysia will self destruct.

    Well done Malaysians.

  • Anonymous says:
    March 2, 2013 at 10:50:00 AM GMT+8

    Adakah Anwar Ibrahim:
    Agen Yahudi
    Agen Amerika
    Agen Komunis
    Agen Kesultanan Sulu
    dan entah apa-apa agen lagi, termasuk agen 007, berfikirlah dgn akal yg waras sebelum membuat andaian...

  • Anonymous says:
    March 2, 2013 at 6:57:00 PM GMT+8

    Aku mmg waras kata anwar ni mmg syaitan.

  • Anonymous says:
    March 2, 2013 at 11:55:00 PM GMT+8

    Anuwar juga iblis yang bertopengkan manusia . . .

  • Anonymous says:
    March 3, 2013 at 5:51:00 PM GMT+8

    Anwar Ibrahim celaka.

  • Anonymous says:
    March 3, 2013 at 9:18:00 PM GMT+8

    kenapa pembangkang ckp ni semua sandiwara kerajaan untu mnang PRU??x kan krajaan sanggup gadai nyawa rakyat demi kepentingan sendri?????Boleh pikir sendri la....kpd pembangkang,pkir and ckp guna akal yg waras and bukan akal longkang korang!!!

  • Anonymous says:
    March 4, 2013 at 2:17:00 PM GMT+8

    kamu semua celakakan anuar 100x sohih dia akan celaka
    engkau semua katakan mapus anwar 100x sohih dia akan mapus.
    kata kata kamu semua umpama doa.....insyaAllah.

  • Anonymous says:
    March 7, 2013 at 1:08:00 PM GMT+8

    1) anwar agen israel, amerika? betul, siasat hubungan intimnya dgn carl gershman dan dana national endownment for democracy utk latih PKR berkempen dan juga elemen2 pro-PKR seperti Lawyers for Liberty

    2) anwar penghasut tuntutan sulu dan sepakat dgn misuari? - baca kenyataan misuari dlm akhbar, baca laporan reuters dan buatlah kajian sendiri.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)