Saturday, March 30, 2013

Pelbagai helah PAS untuk dapatkan undi




Gambar diatas kelihatan gadis-gadis diguna untuk pancing undi. Tahu mereka muka-muka lebai Taliban  hanya menjauhkan rakyat dari mendekati mereka.



Orang muda mereka guna ustaz cari makan, Azhar idrus yang tiada adab tapi kaya raya dari berdakwah macam Evangelist Christian. Ustaz pakai ferari, motor besar, main gitar rock dll.

Sementara itu, sumber PAS memberitahu mereka akan cuba tonjolkan imej kepimpinan ulama dan perjuangan Islam dalam kempen pilihanraya untuk meraih simpati.

 

Walaupun mereka yang sebenrnya sudah terpesong dari Islam yang sebenar dan kini beragenda ala sosialis dengan slogan negaara kebajikan, mereka akan cuba tunjukkan BN atau khususnya UMNO sudah lari dari perjuangan Islam.


Biasalah dalam kempen ada pelancaran macam-macam, tapi PAS lancar sesuatu yang tidak akan jadi kerana kerajaan mereka tiada wng kerana habis disalor masuk PAS.


PAS guna taktik kotor menipu rakyat dengan melancar program palsu.

Sultan Selangor melarang berpolitik dalam masjid dan surau tapi tak dihiraukan mereka.


Malahan orang Islam dilarang berucap jika tak sehaluan dengan mereka. Pemimpin politik kafir boleh dibenarkan.

Xavier yang kuat menentang peruntukan dan polisi pembangunan Islam serta juga menindas kaum India boleh dibenarkan tazkirah. Adakah PAS pun mahu sama tentang peruntukan dan pembangunan Islam dalam Selangor?




Mengamalkan politik membenci


Berdendam ...


Menunjukkan skap patriotik yang palsu padahal perajurit kita dihina dan usruan pihak keselamatan di persoalkan dan mahu dicampurtangan.

Dah kata Lahad Datu tapi kenapa Tian CHua sibuk nak bergambar dan tersengih dengan balu perajurit Lahad Datu?





Muka tak tahu malu????





7 comments:

  • Anonymous says:
    March 30, 2013 at 3:00:00 PM GMT+8

    Mereka tuduh kerajaan BN/Umno zalim, tapi mereka 'sedekah' ribuan ekar tanah kpd bangsa asing dr luar K'tan- itu tak zalim?

    Mereka biarkan rakyat k'tan minum air keruh- itu tak zalim?

    Mereka biarkan sungai2 di K'tan jadi cetek dan berlumpur hingga ikan tak boleh membiak lagi- itu tak zalim?

    Mereka tak bina rumah murah dan rumah mampu milik utk orang2 berpendapatan rendah dan sederhana- itu tak zalim?

    Mereka seleweng Tabung Memali- itu tak zalim?

    Mereka beli kek untuk keluarga tp guna duit kerajaan- itu tak zalim?

    Mereka tidur dalam waktu pejabat dan biarkan urusan pentadbiran dilakukan oleh orang bawahan- itu tak zalim???

  • Anonymous says:
    March 30, 2013 at 3:10:00 PM GMT+8

    PAS bukan Islam.
    Islam bukan Pas.

    Bertanding utama, daripada bersara.
    Berkhidmat dengan kerusi roda zuhud dari takhTA,harTA,waniTA,MakhoTA,kereTA,TAnah.
    Aura dan karisma mesti di tonjol ,sekurangnya ada GAMBAr besar wajah manusia di halaman rumah.
    Pahala dan Dosa hanya pada manusia dan bukan pada pertubuhan politik,tapi 4 abjad bolih KO kan dan di kafir.

    Hebat betul Kita semua .
    arjuna waspada
    changkat lobak.

  • Anonymous says:
    March 30, 2013 at 3:14:00 PM GMT+8

    semua parti ada helahnya masing masing biasaklah semua pihak masing masing nak menang siapa yg nk kalah yg penting pengiraan undi dan majoriti pdpihak mana tapi rasa rasa dlm persaingan yang sengit tu peluang pakatan untuk menang tetap cerah.

  • Anonymous says:
    March 30, 2013 at 3:15:00 PM GMT+8

    senang cakap le...

    MENGUNDI PAS ITU HARAM!
    HARAM KITA UNDI PAS!
    HARAM MENGUNDI PAS!
    PAS ITU HARAM DIUNDI!

  • Anonymous says:
    March 30, 2013 at 4:29:00 PM GMT+8

    PAS = PARTI ANWAR SEMALAYSIA
    PAS = PARTI AJARAN SESAT
    PAS = PUAK ALASAN SOKMO
    PAS = PENCACAI ANJING SESAT

  • azlan aini says:
    March 30, 2013 at 8:13:00 PM GMT+8

    Mu nih memandai je tuduh.. Mana ada Pas dan para tok guru mereka zalim.. Mereka telah lancarkan punguta derma utk bina lebuh raya.. Mereka berjaya mengeluarkan fatwa kafir mengkafir.. Mereka berjaya
    Wujudkan skim rancangan tanah utk rakyat.. Mereka bersetuju membenarkan kalimah Allah digunakan utk geng mereka.. Mereka berjaya menaikkan gaji imam.. Mereka berjaya menyatu padukan umat islam melalui fatwa para tok garu... Mereka..bla bla.. Semuanya cerita kejayaan..
    Takkan nak kata Zalim...

  • Anonymous says:
    March 31, 2013 at 3:59:00 PM GMT+8

    Tak kisahlah apa helah mereka tu, tapi mereka ada kreativiti. Kita taknak ker susun program2 yang lebih kreatif untuk memantapkan sokongan kepada kita pulak?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)