Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, March 6, 2013

Harakah bodoh salah tuduh: Dulu kini selamanya


Pakatan Rakyat hanya tau buat ceramah, kemudian dalam ceramah sibuk hasut orang ramai untuk porak perandakan negara, golongan mungkar macam Pakatan Rakyat ni memang tak boleh dipercayai, dasar golongan perosak yang sangat berbahaya.

Dalam isu pencerobohan di Lahad Datu, semasa pihak berkuasa sedang sibuk berhempas pula bertarung nyawa untuk pertahanakan kedaulatan negara, tetapi Pakatan Rakyat pula sibuk hina perjuangan itu sebagai sandiwara sebagaimana tuduhan Tian Chua.


Malahan siap hina pejuang yang berjuang sebagai Mati Katak, tak cukup dengan itu mereka hasut keluarga petugas keselamatan yang terkorban supaya menuntut gantirugi terhadap pihak kerajaan.

Walaupun yang mengganas adalah gerombolan lanun yang diketuai oleh Si Jamalul Kiram, seorang rakyat Filipina yang mengaku sultan tapi negeri pun tak ada malahan ketua negaranya adalah seorang Presiden, sungguh melucukan bila seorang yang mengaku sultan tapi diperintah oleh seorang presiden, itu bukan sultan, tapi kuli batak sajalah.

Malahan Harakah dengan penuh tak tau maklumat telah menuduh Murad Ebrahim, Pengerusi MILF sebagai Si Jamalul Kiram sultan yang tak ada negeri itu. Mereka tayang dalam Harakah tuduh UMNO jemput Jamalul Kiram ke perhimpunan agung UMNO


  Gambar ketika YAB DS Najib Razak bersama Presiden Filipina, Benigno Aquino III dan Presiden MILF El-Haj Ebrahim Murad pada 15 October 2012 dalam rundingan damai MILF dan Filipina.

Sedangkan yang dijemput adalah Murad Ebrahim, Pengerusi MILF dan para delegasi MILF, tak ada maknanya nak jemput si Jamalul Kiram yang mengaku sultan tapi negara pun tak ada itu, tak ada gunanya, buang masa sajalah. [Baca MeKL SINI]

Tapi Harakah buat penipuan yang sungguh melampau, malahan mereka tak minta maaf pun atas perbuatan jijik mereka itu kerana mengikut ajaran PAS tak apa nak burukkan UMNO.

Apa saja boleh dibuat, halal atau haram boleh tolak ke tepi, Dosa atau pahala boleh buang macam itu saja, tak apa kerana politik dengki khianat adalah lebih utama bagi PAS selama ini.

Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia

Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

(Petikan dari House PK)


Si Sakmongkol cacai DAP dan wakil rakyat hancus tak sedar diri pun salah fakta ...

5 comments:

  • Anonymous says:
    March 6, 2013 at 6:09:00 PM GMT+8

    Khalid Berahim 'janji' nak tubuhkan tabung RM10 juta untuk bantu keluarga perwira yg terkorban dan cedera.

    Fuyooo...!!! Boleh caya ke 'janji' khalid ni. Kalau betul baguih laa..

    Si Tokong Penang pulak 'janji' nak bagi RM30,000 sorang untuk SETIAP 8 keluarga perwira yang terkorban.

    Masing2 dah siap berlumba nak bagi duit ni.
    Mula-mula cakap depa ni bersandiwara.. kemudian cakap bersimpati.

    Can't you guys be HONEST for once in your life!!

  • Anonymous says:
    March 6, 2013 at 6:38:00 PM GMT+8

    Harakah ni patut diberi nama Haramjadah. Nama je akhbar parti Isle tapi perangai asyik menipu, mencerca, menghina. Sama dengan perangai bos dia . . . Cilako, Cilako dan terus Cilako.

  • Anonymous says:
    March 6, 2013 at 6:51:00 PM GMT+8

    Parti TIN MILO pon dgn pantas menubohkn satu TABUNG wat 'perwira'2 yg terkorban.....MEMALI the 2nd coming.....

    Lobai berketayap berjubah meleret,,cakap sikit petik ayat Al Quran tapi nampak wang terus GELAP MATA....

    Bkn sy menuduh tapi AHLIPAS sendiri yg menudoh..betol x cikgu Non...bukan abg Non ye..yg tuh kaki REMBAT..depan belakang..

  • Anonymous says:
    March 6, 2013 at 7:44:00 PM GMT+8

    Harap sgt kerajaan saman harakah kali ni....ramai org2 atas pagar bole terkeliru...

  • Megat Alam Gempita says:
    March 6, 2013 at 7:54:00 PM GMT+8

    Sejak masuk DAP, Sok Mangkol AK47 pun semakin bengong. Inilah padah makan duit-duit bersumberkan haram dari DAP, Al maklumlah dah jadi keldai tunggangan.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)