Sunday, March 10, 2013

Ceramah Nik Aziz kensel bila Tun pergi ke Kelantan


Maaf takde kena mengena. Saj anak sakitkan hati Nik Aziz dna orang PAS.

Kehadhiran 15,000 orang berhimpun di Kota Baru bersama Tun Dr Mahathir, Tok Pa, Ibrahim Ali dan lain-lain begitu hebat sekali.







Rasanya kalau Nik Aziz buat ceramah, takde orang datanag semalam. Tunggulah rakyat akan dimaki sekejap lagi.

Semasa dia balik dari umrah, adalah 200 saja yang datang sambut di airport dan tak seberapa kumpul di stadium. Itu yang dia maki penerima BR1M sebagai haiwan.

Kalau sambut dia, taklah dia marah!!!Hahahaha ....!!!!

Nampaknya Nik Aziz tunggu nak gugur ....

11 comments:

  • Anonymous says:
    March 10, 2013 at 4:20:00 PM GMT+8

    Balik je dari tanah suci, mulut tua semakin laser.........menghina. Sepatutnya semakin baik, beri nasihat orang2 muda biar bersatu..

  • usin says:
    March 10, 2013 at 4:22:00 PM GMT+8

    orang kelantan salah besar kpd tok guru tergaru garu nik aziz. kerana tak hadir beramai ramai menyambut dia balik dari umrah, maka angin dia naik satu badan. tindakan langsung ialah bila dia tanya "mano rakyat ambo tak mari jemput ambo balik umrah?...".ada pegawai mb yg jawab "rakyat tok guru tak mari sebab dorang sedang ambik duit BR1M". haaa....itu pasal la tok guru naik angin satu badan dan gelar penerima BR1M serupo haiwan. sapa salah? rakyat kelantan la salah, tapi.................... akan lebih bersalah kalau rakyat kelantan tidak melaksanakan 'TUKAR' dalam pru13 nanti.

  • Anonymous says:
    March 10, 2013 at 5:21:00 PM GMT+8

    Hahahaha Tok Garu nyanyuk! bebal & bodo sombong!

  • Anonymous says:
    March 10, 2013 at 5:27:00 PM GMT+8

    kasihan sijahil dan bangang umno bn yang tak ada iman dan asyik mempercayai fitnah

  • Anonymous says:
    March 10, 2013 at 5:36:00 PM GMT+8

    Aku bukan org PAS tapi aku ada iman. Aku tak percaya fitnah PR sebab kalau aku percaya fitnah PR gugur akidah aku. Contoh isu kalimah Allab. Anyway Nik Ajis tu bukan ulamak tapi pukima*.

  • Anonymous says:
    March 10, 2013 at 9:20:00 PM GMT+8

    Anon 5:27 kamu dan orang pas totok memang pegang hukum tuhan dan senang senang kafirkan orang lain dan tahu tahap iman orang lain.
    Tapi kamu gadai kalimah ALLAH pada kafir harbi.
    Laknat lah kamu.

  • Anonymous says:
    March 11, 2013 at 9:21:00 AM GMT+8

    kesian sijahil Dan bangang Pas yang tak ada iman dan asyik mempercayai fitnah

  • Anonymous says:
    March 12, 2013 at 10:07:00 AM GMT+8

    itulah pemimpin yg org2 pas duk puji dan sanjung..kalau disuruh hirup air tapak kaki nik aziz pun mereka sanggup...entah apa la ilmu yg dipakai nik aziz..apa2 pun rakyat kelantan dah mula sedar...rakyat kelantan perlu pangkah BN utk masa depan yg lebih terjamin

  • Anonymous says:
    March 12, 2013 at 10:08:00 AM GMT+8

    itulah pemimpin yg org2 pas duk puji dan sanjung..kalau disuruh hirup air tapak kaki nik aziz pun mereka sanggup...entah apa la ilmu yg dipakai nik aziz..apa2 pun rakyat kelantan dah mula sedar...rakyat kelantan perlu pangkah BN utk masa depan yg lebih terjamin

  • Anonymous says:
    March 12, 2013 at 12:49:00 PM GMT+8

    Pemimpin umno ape kurangnye..macam2 kaki ade..dari ke botol sampai ke tong..mcm2 ade..hahaha..admin kalo brani preview komen aku..
    Kalo berani ngan ade teloq la..hehehe..ini kali laa

  • Anonymous says:
    March 20, 2013 at 11:23:00 AM GMT+8

    org2 pas ni memang pandangan mata n pendengaran dah ditutup dek syaitan sampai tak tahu nak beza kaca dengan permata.. dok percaya fitnah yang dicipta puak2 pembangkang.. yang depan mata penyelewengan yang dilakukan nik najis dinafikan pulok... bodoh... giler.. bangang... bengo... jahil...

fda

Link2Me WeLinkBk (254)