Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, February 16, 2013

Zuhud pura-pura Nik Aziz hirup pinggan tapi pakai kereta-kereta mewah

Biadap betul hingga kereta dia diletak depan untuk disembah ahli PAS
Inilah bukti betapa zuhudnya Pok Nik Ajis yang diangkat menjadi wali kepada para penganut Pas di Kelantan khususnya..






Tatkala rakyat Kelantan merana minum air berkeladak, Pok Nik dengan bangga sibuk mengejar harta dunia berupa duit royalti minyak..








Disaat ramai rakyat Kelantan menderita tak mempunyai tempat berteduh, Pok Nik dengan selesa naik kereta mewah ke sini sana..


Lagi kereta-kereta Nik Aziz yang disorok di rumah Sri Kelantan, Kuala Lumpur


Kalau pemimpin kerajaan naik kereta mewah, itu semua hasil rasuah dan peras ugut rakyat.., tapi kalau Pok Nik naik MERCEDES macam dalam gambar tu.., itulah zuhud yang sebenar beb..



Zuhud ikut style kepala hotak Pok Nik dan juga puak-puak jumud Pas!

MPP Online

Malangnya orang Kelantan dan PAS mudah ditipu dengan lakunan berikut:




14 comments:

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:09:00 AM GMT+8

    memang lahanat dan bangsat si nik aziz ni. semoga apa yg dia buat balik semula kepada dia dan pengikut kafir PAS berpuluh kali ganda. nasib la Allah nik aziz tak sama dgn allah islam.

  • Jijan Mali.... says:
    February 16, 2013 at 11:18:00 AM GMT+8

    Zuhud kepala b*t*h depa. Bila orang lain semua duit rasuah, kena batang hidung sendiri....oh tak pa lah, Pork Nik tu nak rasa sikit nikmat dunia. Tak kisah lah dia nak mentekedarah nikmat dunia tu, dia punya hal lah, dalam lubang kuboq nanti dia jawaplah sendiri.

    Tapi jangan lah pulak kalau orang lain naik kereta mewah, hasil duit rasuah. Bodoh punya pencacai PAS-piss-puss. Dasar otak kat kepala lutut depa...

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:24:00 AM GMT+8

    Sapa kata tak boleh sembahyang kat tempat lapang mcm nik aziz ni.. boleh bro, tp masjid kan dah ada, surau pun dah ada, besar ganjarannya solat di dalam masjid kan.

    Yg gatal gi solat kat atas padang tu kenapa? nak nunjuk? kang kena sengat lipan kang tak pasal2 berangkat ke hospital kerajaan. Alaaahai Pok nIk pOk Nik.. sudah2lah. Malulah tengok lakonan mu ni...buat malu kompeni je lah. aku pun solat jugak, hadis mana soh buat mcm ni hah...cecita2

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:34:00 AM GMT+8

    Sudah2lah pOk NiK, masjid kan ada, solatlah kat situ, kang kena gigit lipan kang x pasal2 masuk spital. Jgn nak berlakun je, cukup2lah. org lain pun solat gak, lg hebat kot. Amirul Mukminin lg hebat dari kamu, tak de gini caranya. Amal ibadah ni toksah nak tayang2, kita dgn ALLAH je yg tahu. betol tak?

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:44:00 AM GMT+8

    selagi sahabat SYAITON ini hidup selagi itula umat Islam di Malaysia akan berpecah krn hatinya di balut dgn perasaan dengki khianat thdp UMNO/BN..

    Bknke sikap cintakan donia ini sahabat syaiton????

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:57:00 AM GMT+8

    semoga ALLAH s.w.t. akan menampakan kita kebenaran yg disorok oleh pihak2 yg munafik.dalam sejarah Islam,byk peristiwa2 yg menunjukkan kebenaran yg disembunyikan puak yahudi dan munafik...ALLAH s.w.t maha berkuasa dan tiada yg lebih berkuasa daripadaNYA.

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:57:00 AM GMT+8

    Akhirnya Tun M telah diizinkan Allah untuk masuk dan bersolat dalam Baitullah.

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 12:00:00 PM GMT+8

    n.ajis ni ada agent2 prolific yg sebarkan kezuhudan dia.mcm2 citer hebat tersebar pasal org tua ni sejak zaman tun lagi...ada yg takut utk persoalkan tindak tanduk dia sebab percaya akan kewalian dia.kita tengok sejauh mana org tua ni boleh lawan kuasa ALLAH s.w.t...TAKBIR!!!

  • zopinion says:
    February 16, 2013 at 12:11:00 PM GMT+8

    Ini semua game perspektif je.. yang sebenar tentunya lain...

    Ini kali Haron Din pun dah mula kena maki,,, Senyap je Nik Aziz..

    http://wubra.blogspot.com/2013/02/siapa-yang-sms-maki-haron-din.html

  • Pasquale says:
    February 16, 2013 at 12:14:00 PM GMT+8

    Bini NikNajis banyak ambil gran tanah orqang kampong yang pinjam duit dengan dia sebagai surety tanah tanah ni semua bini dia kebas!

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 12:37:00 PM GMT+8

    Sememangnya NA sama aje dgn manusia2 lain. Tya aje penduduk Pulau Melaka, mereka tahu tp mereka pekakkan telinga dan tutup sebelah mata.

    Anak perempuannya yg ke dua bongsu, cthnya, masa umur 15 - 16 thn selalu keluar rumah dengan memandu merc NA (tanpa lesen laa), ntah dgn izin NA dan isteri ntah tidak. Masa tu NA baru 3-4 tahun jadi MB.

    Akhirnya krn dah tak terkawal, NA nikahkan budak tu ketika umur 16 thn. Budaknya bijak. Nasib baik la lps dah beranak-pinak, dia nak kembali belajar dan ambil SPM.

    NA pernah ckp wanita yg diceraikan suami adalah wanita2 yg bermasalah (adil ke salahkan wanita macam tu???). Sebenarnya sorang anak perempuan NA yg dikahwinkan dgn sorang warga Arab saudi juga diceraikan selepas beranak dua. Kesian.. si suami nak ambil kedua-dua anak selepas bercerai bila si isteri nak balik M'sia. Perebutan anak yg penuh tragis. Akhirnya NA buat keputusan utk serahkan anak yg pertama dijaga sisuami dan yg bongsu dibawa balik ke M'sia.
    Maka terpisahlah 2 beradik.. anak dan ibu.

    agaknya NA juga anggap anak perempuan dia la yg bermasalah menyebabkan perceraian tu?

    -bekas penyokong PAS

  • Ahmad Albab says:
    February 16, 2013 at 3:55:00 PM GMT+8

    Nik Aziz kena tgk Tanah Kubur kat Astro secara marathon.. Dah tak lama dah.. Belajar-belajarlah jadi manusia..

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 11:44:00 PM GMT+8

    seorang tua yg cukup bijak menarik perhatian awam utk menaikan imej diri sendiri..klw tak utk apa nak hirup dlm pingan kat depan org ramai klw kat rumah takdanya nak hirup mcm tu., solat di rata ceruk..masjid kan banyak..

  • Anonymous says:
    May 7, 2013 at 7:29:00 PM GMT+8

    hahahaha memang level korang SAMA level ilmu dia! ulama' tu pewaris nabi! kau oarang ape ada ? lagi satu dorang munajat datang ramai2 bukan sebab nak menunjuk! eh korang tau ke munajat tu apa ? stadium tu kan luas so apa masalahnya diorang nak buat dekat situ ? ramai boleh datang!korang yg komen lebat mcm ni pernah jejak kaki kat masjid ? hah ? melampau punya melayu . kroni2 bn yg lain boleh respect kat tuan guru apahal korang nak lebih2??oh lupa , ilmu korang LEBIH HEBAT dari dia. dia tk pakai pun lah kereta2 dgn rumah tu.dah tu apesal tak nak kecoh pasal rosmah mak kesayangan korang tu beli cincin smapai berjuta? padahal guna duit lu der!!! hahahaha marah pon tak guna semoga Allah bukak pintu hati korang.tak sokong pas aku tak kisah tapi jangan berani ko nak cakap nik aziz macam2 melainkan ilmu korang setaraf dengan dia! ingat . najib yg korang sembah tu la selama ni menipu rakyat! hah sembah lah dia puas2.dia kan zuhud?makan pn meja mewah pakai sudu pastu takde nak hirup2 ni.kan?good job author and commentor yg sgt bijak pandai dalam menilai ahli ilmu spt nik aziz ni. tak pernah siot aku jumpa orang mcm korang ni pandainya ya Allah.eh dah solat?ke sebok hina nik aziz yg korang kata pura2 zuhud ni?wallaaa cayalah!macam ni lah orang islam ye dak?may Allah bless!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)