Friday, February 8, 2013

Wanita mengempaq pembangkang dengan Gelombang Biru


Jangan sapa-sapa dengar mana-mana khabar angin. Pelancaran Gelombang Biru Wanita oleh Perdana Menteri, Dato Seri Mohd Najib Tun ABdul Razak akan berlansong di PWTC pada pukul 2:30 nanti.

Caranya senang. Setiap ahli Wanita UMNO dan BN serta ahli-ahli parti komponen akan kibarkan bendera BN di hadapan rumah masing-masing.

Kalau anda duduk di Apartment atau Kondo, tampal sticker sokongan anda kepada BN di hadapan pintu anda.


Dengan ahli-ahli BN yang ramai, ianya akan memberi impak membirukan tanahair kita. Lihat saha apa yang sudah berlaku di Marang. Sori gambar waktu malam.

Pasti Haji Hadi dah gerun sampai terkencing dalam seluar. Mutakhir ini, dia dah kecut telor banyak.














3 comments:

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 2:54:00 PM GMT+8

    kalau semua rumah2 biru, hilang semangat pembangkang

    muslimah pas tak berani kunjung diam2 macma di tenang.

    mereka siap dtg pakai baju merah macam wanita umno.

    tewas sebelum gong diketuk lagi.

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 3:02:00 PM GMT+8

    ABA=Anything but Anwar
    APA=Anything PAS Adii
    ADI=Anything DAP ilek
    APAM= Anything PKR Adi Ama

    Cikgu Samsul
    English Group
    SK Seksyen 7, Shah Alam

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 4:00:00 PM GMT+8

    Teringat saya pada layanan yg saya terima ketika pergi membuang undi di Sek Men (lupa lak namanya) di Jalan Bayam, KB.

    Semasa berjalan untuk memasuki pagar sekolah, kumpulan pertama yg saya jumpa ialah muslimat PAS. Saya senyum kpd mereka(sbb saya ialah pengundi tetap PAS: dr 1990-2008) tp mereka sambut dgn muka masam, malah ada yg berpaling punggung. Agaknya sbb saya tak pakai jubah atau bertudung labuh. Saya cuma pakai baju kurung dan tudung biasa. Tapi tetap menutup aurat dgn sempurna.
    (Muslimat PAS menilai org berdasarkan pakaian)

    Hampir dgn pagar, saya jumpa kumpulan Wanita UMNO. Mereka sambut saya dengan senyuman penuh mesra dan meminta saya mengundi BN. Saya rasa gembira dgn layanan mereka, maklumlah saya baru tiba dari JB, penat, pulang semata-mata untuk mengundi.
    Lalu untuk ADUN saya beri kpd PAS dan Parlimen, saya beri kpd UMNO.

    Tp tahun ni... sori la PAS, no more vote for you guys! You all dah tersasar jauh dari landasan (not to mention, sombong lak tu)



fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)