Greetings

Wednesday, February 20, 2013

Ustaz PAS "Touch N Go" 11 isteri

Mohd Razis bin Ismail


GEMPAR!! Seorang ahli Pemuda PAS telah menipu 11 orang isterinya dan meninggalkan mereka selepas malam pertama bersama. Hebat Pemuda PAS ni. Muka dah macam ustaz tapi nafsu mengalahkan anjing.

Heboh diperkatakan sejak seminggu dua yang lalu di media maya, ustaz muda ini dicari oleh 11 orang isteri-isterinya kerana telah ditipu. Ustaz ini berkahwin hanyalah untuk melempiaskan nafsu serakahnya dan sambil itu menipu duit isteri-isterinya.

HEBAT PAS!! KILANG PENGELUAR USTAZ SONGSANG!!

Kalau ada siapa-siapa yang kenal dengan Ustaz Razis beristeri 11 ni tolong beritahu sebab individu ini memang sedang dicari oleh orang ramai. Laporan polis pun katanya telah dibuat.

Yang sedihnya kesemua isteri yang ditinggalkannya tidak pernah diceraikan umpama gantung tak bertali. Malah ada yang telah hamil dan anak satu ditinggalkan begitu saja.

Dasar kuat seks betul lah ustaz sorang ni. Tu la terpengaruh sangat nak try makan ubat kuat yang diiklankan kat harakah. Isterinya pertama tak larat nak tadah, cari la isteri lain sampai 11. Bagi nafkah batin je, nafkah zahir haram nak hirau.

Tolong ye siapa-siapa yang jumpa. Kesian kat isteri-isteri ustaz ni. Ada juga dari kalangan Muslimah PAS yang terpedaya. Berpurdah cantik tapi kena tipu dengan malaun sood ni.

Jawa Bernam

5 comments:

  • Anonymous says:
    February 20, 2013 at 9:39:00 AM GMT+8

    apepppp.....muka nerd bebb...

    tapi napsuuu ngalahkan rimo...

    otak membelit ngalahkan nuar jubo...

    ebatt mamat keding ni...

    kalu jumpa dgn wa, mau molot sumbat selipo jepon...

  • Anonymous says:
    February 20, 2013 at 10:27:00 AM GMT+8

    Muka ustaz ini muka orang baiklah. Itu yang memudahkan dia menipu orang.

  • Anonymous says:
    February 20, 2013 at 11:28:00 PM GMT+8

    Betul ke dia ada 11 isteri dan belum ada yang diceraikan? Sah ini hanya kahwin untuk memantat. Tuan Guru dia tak tegur dia ke? Patut lah pemimpin2 PAS ada kecenderungan macam ni. Macam dah nak jadi Al Arqam je PAS ni.

    Wow . . . hebat PAS ni. Parti Ajaran Sesat atau Parti Asuhan Syaitan.

    Inilah akibatnya manusia yang diberi kelebihan oleh Allah SWT untuk berdakwah dan membimbing sesama umat memilih untuk berpolitik yang jelas dan nyata kotor dan jijik.

  • Anonymous says:
    February 20, 2013 at 11:29:00 PM GMT+8

    Betul ke dia ada 11 isteri dan belum ada yang diceraikan? Sah ini hanya kahwin untuk memantat. Tuan Guru dia tak tegur dia ke? Patut lah pemimpin2 PAS ada kecenderungan macam ni. Macam dah nak jadi Al Arqam je PAS ni.

    Wow . . . hebat PAS ni. Parti Ajaran Sesat atau Parti Asuhan Syaitan.

    Inilah akibatnya manusia yang diberi kelebihan oleh Allah SWT untuk berdakwah dan membimbing sesama umat memilih untuk berpolitik yang jelas dan nyata kotor dan jijik.

  • Anonymous says:
    February 22, 2013 at 3:39:00 AM GMT+8

    Rasa2 kalu xnak..meh cini...aku tgh cari nak buat Bini..selamanya..bkn Semalam!!!!!i

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)